TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ewa Skrzypek awansuje na head of SEM w SalesTube

Ewa Skrzypek staje na czele działu SEM w agencji MarTech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.
O autorze
1 min czytania 2022-06-23

Awans Ewy to naturalna konsekwencja rozwoju zarówno jej kompetencji, jak i samego SalesTube, ze szczególnym naciskiem na obszar biddable media – w tym SEM.

Głównymi zadaniami Ewy w nowej roli będą rozwój Zespołu, automatyzacja i optymalizacja procesów oraz skalowanie wykorzystania autorskiej technologii w poprawie efektywności kampanii SEM. Powierzenie jej stanowiska Head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań – mówi Magdalena Pobikrowska, head of  Biddable Media w SalesTube. 

Ewa Skrzypek  dołączyła do SalesTube w 2019 jako Senior SEM Manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej – również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich. W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak  Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen. Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.

Nowa head of SEM będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of Biddable Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj