Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łódzkie zoo z nietypową promocją. Bilet za złotówkę po okazaniu jedynki na świadectwie

Łódzkie zoo z nietypową promocją. Bilet za złotówkę po okazaniu jedynki na świadectwie
W najbliższy weekend wybrani uczniowie odwiedzający łódzką atrakcję będą mogli zapłacić za bilet symboliczną złotówkę zamiast 70 zł. Warunek? Niedostateczna ocena końcowa z biologii. Akcja Orientarium wywołała niemałe poruszenie w sieci.
O autorze
1 min czytania 2022-06-24

fot. orientarium.lodz.pl

Letnie wakacje właśnie ruszają, co dla parków rozrywki czy ogrodów zoologicznych oznacza zwiększoną liczbę odwiedzających. Aby zachęcić rodziny i dzieci do odwiedzenia obiektu w nowym sezonie, jedno z najpopularniejszych zoo w Polsce postanowiło zaoferować specjalne zniżki na bilety.

W dniach 24-26 czerwca uczniowie, którzy pokażą „niedostateczny” na świadectwie, zapłacą za wejście do Orientarium w Łodzi 1 zł, z kolei za „dwóję” z biologii można odebrać bilet za 2 zł. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Jedyneczka, jedyneczka… Spokojnie, jeśli macie niedostateczny z biologii na świadectwie, to Orientarium zaprasza na korepetycje – czytamy w poście miejskiego profilu Łodzi na Facebooku.

Podobny post ukazał się na Twitterze Zoo Łódź.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak podkreśla Paulina Klimas-Stasiak, rzecznik prasowy łódzkiego ogrodu zoologicznego – misją łódzkiego obiektu jest nie tylko ochrona zagrożonych gatunków, ale także edukacja odwiedzających i inspirowanie dzieci do nauki.

Mnóstwo ciekawych informacji przekazujemy przede wszystkim w sposób przystępny –uczymy przez zabawę. Być może dzięki temu dzieciaki, którym noga powinęła się w tym roku szkolnym, inspirację i pasję odnajdą u nas i będą miały ochotę tę ocenę poprawić – wyjaśnia rzecznik w rozmowie z Radiem Łódź.

Pod promocyjnym postem Łodzi w mediach społecznościowych pojawiło się wiele skrajnych komentarzy. Z jednej strony odbiorcy krytykują akcję za „wspieranie nieuctwa” i zwracają uwagę, że kilkudniowa promocja z pewnością nie przyczyni się do poprawy ocen.

Z drugiej strony spora część internautów traktuje akcję z przymrużeniem oka. Komentujący doceniają niestandardowe działanie promocyjne Orientarium, podkreślając, że „kara rzadko jest skutecznym systemem motywacyjnym”. Mimo wyraźnie podzielonych opinii, akcja łódzkiego zoo z pewnością pozwoliła dotrzeć marce do sporej grupy nowych odbiorców na samym początku wakacyjnego sezonu.