First Aid Communication ponownie dla zdrowia kobiet

Agencja First Aid Communication po raz kolejny realizuje kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”. W tym roku akcja odbywa się pod hasłem „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” i skierowana jest do wszystkich kobiet, ale szczególnie do tych z niepełnosprawnościami.
O autorze
1 min czytania 2022-06-24

Kampania „W kobiecym interesie” po raz pierwszy wystartowała w 2019 roku, a jej inicjatorem jest Gedeon Richter Polska. Konsekwentnie co roku przypomina Polkom o konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych – w poprzednich edycjach kampania zwracała uwagę i wspierała kobiety w pokonywaniu różnych barier ograniczających dostępność badań, takich jak wstyd czy strach. Sytuacja kobiet z niepełnosprawnościami wymaga nie tylko wsparcia samych kobiet, ale również konieczności stworzenia dla nich miejsc opieki dostosowanych do ich potrzeb.

Kampanię „W kobiecym interesie” wspólnie z First Aid Communication realizujemy już po raz 4. Jednak ta edycja jest wyjątkowa, poruszyliśmy bowiem bardzo ważny temat dostępu do profilaktyki ginekologicznej dla kobiet z niepełnosprawnościami. Dostosowanie mobilnego gabinetu ginekologicznego do potrzeb każdej kobiety było dla nas ogromnym wyzwaniem. Dzięki wskazówkom partnerów m.in. Fundacji Kulawa Warszawa oraz Fundacji Avalon, wyposażyliśmy gabinet w odpowiedni sprzęt i zapewniliśmy udogodnienia komunikacyjne, które sprawią, że pacjentki nie tylko z niepełnosprawnością ruchową, ale również wzroku czy słuchu będą czuć się u nas komfortowo. W naszym mobilnym gabinecie udostępniamy dokumenty w alfabecie Braille’a, możliwość skorzystania z usługi tłumacza polskiego języka migowego czy pętli indukcyjnej. Jednak najważniejsze było dla nas przygotowanie oraz przeszkolenie personelu medycznego pod takim kątem, aby każda kobieta, która skorzysta z naszych badań, czuła się komfortowo i bezpiecznie – mówi Agnieszka Boryś, kierownik Działu Public Relations Gedeon Richter Polska.
Fakt, że firma Gedeon Richter zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami w kolejnym roku jest dla nas bardzo miłym wyróżnieniem i potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy w poprzednich edycjach tego projektu. Cieszy nas realizacja akcji społecznych, które niosą za sobą pozytywne przesłanie i przyczyniają się do szeroko pojętych zmian na lepsze – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.   

Kampania wystartowała 20 czerwca, a działania komunikacyjne oraz akcja badań będą realizowane do końca lipca. Akcja bezpłatnych badań „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” zostanie przeprowadzona w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim i wielkopolskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Informacje o tym, gdzie dokładnie odbywają się badania i jak się na nie zapisać, znajdują się na stronie www.wkobiecyminteresie.pl. Na stronie można znaleźć również informacje o udogodnieniach dla pacjentek z niepełnosprawnościami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing