First Aid Communication ponownie dla zdrowia kobiet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
First Aid Communication ponownie dla zdrowia kobiet

Agencja First Aid Communication po raz kolejny realizuje kampanię społeczno-edukacyjną „W kobiecym interesie”. W tym roku akcja odbywa się pod hasłem „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” i skierowana jest do wszystkich kobiet, ale szczególnie do tych z niepełnosprawnościami.

Kampania „W kobiecym interesie” po raz pierwszy wystartowała w 2019 roku, a jej inicjatorem jest Gedeon Richter Polska. Konsekwentnie co roku przypomina Polkom o konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych – w poprzednich edycjach kampania zwracała uwagę i wspierała kobiety w pokonywaniu różnych barier ograniczających dostępność badań, takich jak wstyd czy strach. Sytuacja kobiet z niepełnosprawnościami wymaga nie tylko wsparcia samych kobiet, ale również konieczności stworzenia dla nich miejsc opieki dostosowanych do ich potrzeb.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanię „W kobiecym interesie” wspólnie z First Aid Communication realizujemy już po raz 4. Jednak ta edycja jest wyjątkowa, poruszyliśmy bowiem bardzo ważny temat dostępu do profilaktyki ginekologicznej dla kobiet z niepełnosprawnościami. Dostosowanie mobilnego gabinetu ginekologicznego do potrzeb każdej kobiety było dla nas ogromnym wyzwaniem. Dzięki wskazówkom partnerów m.in. Fundacji Kulawa Warszawa oraz Fundacji Avalon, wyposażyliśmy gabinet w odpowiedni sprzęt i zapewniliśmy udogodnienia komunikacyjne, które sprawią, że pacjentki nie tylko z niepełnosprawnością ruchową, ale również wzroku czy słuchu będą czuć się u nas komfortowo. W naszym mobilnym gabinecie udostępniamy dokumenty w alfabecie Braille’a, możliwość skorzystania z usługi tłumacza polskiego języka migowego czy pętli indukcyjnej. Jednak najważniejsze było dla nas przygotowanie oraz przeszkolenie personelu medycznego pod takim kątem, aby każda kobieta, która skorzysta z naszych badań, czuła się komfortowo i bezpiecznie – mówi Agnieszka Boryś, kierownik Działu Public Relations Gedeon Richter Polska.

Fakt, że firma Gedeon Richter zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami w kolejnym roku jest dla nas bardzo miłym wyróżnieniem i potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy w poprzednich edycjach tego projektu. Cieszy nas realizacja akcji społecznych, które niosą za sobą pozytywne przesłanie i przyczyniają się do szeroko pojętych zmian na lepsze – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.   

Kampania wystartowała 20 czerwca, a działania komunikacyjne oraz akcja badań będą realizowane do końca lipca. Akcja bezpłatnych badań „Nie wykluczamy, badamy w kobiecym interesie” zostanie przeprowadzona w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim i wielkopolskim.

Informacje o tym, gdzie dokładnie odbywają się badania i jak się na nie zapisać, znajdują się na stronie www.wkobiecyminteresie.pl. Na stronie można znaleźć również informacje o udogodnieniach dla pacjentek z niepełnosprawnościami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij