Wakacje OLXclusive. Joanna Krupa w najnowszej kampanii OLX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wakacje OLXclusive. Joanna Krupa w najnowszej kampanii OLX

Relaks w jacuzzi, mazurska sielanka, szum Bałtyku i widok na górskie szczyty. Właśnie w takich okolicznościach przyrody wypoczywa w tym roku Joanna Krupa. Wszystko to w ramach najnowszej kampanii marki OLX.

Polska jest piękna i idealna na wakacje, a za sprawdzenie tego, jak bardzo, postanowiła zabrać się sama Joanna Krupa. Celebrytka jest twarzą najnowszej kampanii, której twórcy promują kategorię Noclegi w serwisie OLX.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O tym, że Polska jest pełna urokliwych miejsc, możemy się przekonać dzięki naszym użytkownikom. Na OLX można znaleźć dziesiątki tysięcy noclegów, od Bałtyku po Tatry, od apartamentów z jacuzzi, po uroczą góralską chatkę. Dlatego w tym roku wraz z Joanną Krupą zapraszamy na Wakacje OLXclusive. Robimy to oczywiście w stylu charakterystycznym dla naszej marki – mówi menedżer mediów społecznościowych w OLX, Michał Wiśniewski.

Bardzo się cieszę, że mieliśmy okazję pracować przy tej kampanii z tak kreatywną marką, jaką jest OLX. Ciekawa oferta noclegów zainspirowała nas do wymyślenia idei Wakacji OLXclusive, czyli takich, podczas których każdy będzie mógł odpocząć, otoczony miłą i kameralną atmosferą, przedstawionych w naszej kampanii realistycznie, ale z przymrużeniem oka. Dało nam to – jako agencji – dużo satysfakcji i zabawy w trakcie procesu twórczego – mówi Marcin Sosiński, co-managing director & executive creative director McCANN Poland.

Praca przy tym projekcie pozwoliła nam naprawdę poczuć rodzinny klimat i sprawiła wiele radości! Cieszymy się, że wzięliśmy udział w kampanii, która, mam nadzieję, wprawi wszystkich jej odbiorców w wakacyjny nastrój – mówi Beniamin Onaszkiewicz, producent i partner Lucky Luciano Pictures.

Kampania Wakacje OLXclusive będzie promowana na Facebooku, YouTube i Instagramie marki. Widzowie zobaczą łącznie cztery sporty.

Kampania wystartowała 26 czerwca. Za koncept kreatywny odpowiada agencja McCANN. Spoty wyprodukowało Lucky Luciano Pictures.

Według ogólnopolskich badań Danae przeprowadzonych na zlecenie serwisu OLX, więcej niż co drugi Polak wybierający się w tym roku na wakacje miejsca na nocleg będzie szukał na własną rękę w internecie. Do najczęściej poszukiwanych ofert w serwisie OLX należą te zawierające frazy: domek letniskowy, dom nad jeziorem, agroturystyka. Najwięcej ofert noclegowych w maju br. dotyczyło województw pomorskiego, zachodniopomorskiego, warmińsko-mazurskiego i małopolskiego. Kategorię Noclegi w szczycie sezonu odwiedza 5,5 mln użytkowników miesięcznie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij