Silna reprezentacja polskiego rynku komunikacji marketingowej wśród jurorów Global Best of the Best Effies

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Silna reprezentacja polskiego rynku komunikacji marketingowej wśród jurorów Global Best of the Best Effies

W ramach drugiej edycji Global Best of the Best Effies w składzie jurorskim znalazło się 5 ekspertów branży marketingowej z Polski. Najlepszych z najlepszych będą wybierać m.in.:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Marta Życińska, vice president, marketing and communications, CEE Mastercard
  • Paweł Patkowski, brand & marketing communication director, Orange Polska
  • Anna Putts, director brand & content marketing Central Europe, HBO Europe
  • Inga Songin, regional marketing director PLEE, board of directors member, Reckitt Health and Nutrition
  • Arkadiusz Gwizdek, marketing director, SKODA Polska – Volkswagen Group Polska

Global Best of the Best Effies ma na celu określenie najskuteczniejszych działań marketingowych minionego roku spośród wszystkich zwycięzców Grand i Gold Effie na całym świecie.

Idea Global Best of the Best Effies jednoczy społeczność marketingową wokół pomysłów, wiedzy i doświadczenia na największą możliwą skalę. Patrząc z tej perspektywy, obecność tak licznego grona z Polski pośród oceniających prace jurorów cieszy i nobilituje. Polska edycja Effie Awards od lat przoduje pod względem organizacji oraz rozwoju, dostarczając branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. To wszystko sprawia, że wiedza i doświadczenie płynące z Polski jest cenione– podkreślił Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, przewodniczący Effie Partner Council.

Zwycięzcy złota ze wszystkich kwalifikujących się konkursów Effie będą rywalizować o Global Grand Effie w swoich kategoriach. W końcowym etapie staną w szranki o statuetkę Iridium Effie, która jest przyznawana za najbardziej efektywne działania marketingowe na świecie. Jury składa się z kadry kierowniczej wyższego szczebla ze strony reklamodawców i agencji, reprezentujących różne dyscypliny. Obrady będą miały formę zdalną.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij