Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leo Burnett wygrywa przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao S.A.

Zwycięstwem agencji Leo Burnett zakończył się przetarg na obsługę kreatywną Banku Pekao S.A., ogłoszony w IV kwartale 2021.

Współpraca obejmować będzie wszystkie działania reklamowe, które towarzyszą klientowi na całej ścieżce kontaktu z marką. Agencja będzie odpowiadała także za komunikację wewnętrzną Banku. Kontrakt został podpisany na trzy lata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 – Niezmiernie nam miło, że będziemy mogli realizować działania z tak mocną marką jak Pekao S.A. Wierzymy, że nasz pomysł i precyzyjne zaplanowanie działań z myślą o najlepszych doświadczeniach ludzi z Pekao S.A. na każdym etapie ścieżki konsumenta sprawią, że misja i cele marki będą realizowane jeszcze efektywniej, a nasze działania przyniosą znakomite rezultaty – powiedziała Hanna Jackowska, general manager Leo Burnett Warszawa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij