Inglot i Netflix nawiązują współpracę, promując serial „Królowa”

Inglot i Netflix nawiązują współpracę, promując serial „Królowa”
Firma kosmetyczna Inglot nawiązała współpracę z Netflixem, aby stworzyć limitowaną linię lakierów do paznokci. Produkty w kapsułowej kolekcji nawiązują do serialu „Królowa” z Andrzejem Sewerynem w roli głównej.
O autorze
1 min czytania 2022-06-28

fot. inglot.pl/blog

23 czerwca na platformie Netflix miała miejsce premiera serialu „Królowa”. Dramat opowiada historię emerytowanego krawca i drag queen, w rolę którego wcielił się Andrzej Seweryn. Produkcja stała się inspiracją do stworzenia limitowanej edycji lakierów do paznokci „INGLOT NETFLIX Królowa”.

Koniecznie poznajcie tę niezwykłą historię i dajcie sobie prawo do wyrażania siebie w każdy możliwy sposób, tworząc manicure szyty na miarę Królowej! – zachęca polska marka kosmetyczna.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy może czuć się Królową

Tworząc wyjątkową kolekcję lakierów, Inglot pokazuje, że manicure nie jest zarezerwowany wyłącznie dla kobiet. Tym samym marka zachęca każdego, niezależnie od tego, z jaką płcią się identyfikuje, do wyrażania siebie.

W nowej kolekcji Inglot znalazły się 4 kolory wegańskich lakierów Natural Origin, których nazwy odwołują się do serialu. Wśród produktów znajduje się zalotny fuksjowy róż Loretta’s Pink, czarny jak śląski węgiel Silesian Coal, przywodzący na myśl paryskie makaroniki Parisian Macaroon czy Linen Suit nawiązujący do kreacji głównego bohatera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez INGLOT POLSKA (@inglotpolska)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja jest dostępna na inglot.pl oraz w wybranych salonach Inglot.

Influencerzy wspierają kampanię

Współpracy marek towarzyszą działania influencer marketingowe, za które odpowiada agencja Lettly. Kampania została przeprowadzona na Instagramie.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez DAWID KWIATKOWSKI (@kwiatkowsky)

Twórcy, którzy zostali zaangażowani do promocji serialu „Królowa” to youtuber Jan Dąbrowski, muzyk Dawid Kwiatkowski, aktor Maciej Musiał, twórca kanału „Z Dupy” – Maciej Dąbrowski oraz dziennikarz Krzysztof JankowskiJankes”.

Influencerzy przekonują, że każdy może czuć się królową oraz zachęcają do tego, by nie bać się wyrażać siebie.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Maciej Musiał (@maciejmusial_official)

PS
W czerwcu świat kultury i sztuki jeszcze bardziej zwraca się w kierunku społeczności LGBTQ+, która w wielu częściach świata nadal jest marginalizowana lub dyskryminowana. Do obchodów Miesiąca Dumy włączają się również marki, których działania są coraz bardziej przemyślane i znaczące.