Piotr Małkiewicz dołącza do kreacji Lemon Sky JWT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Małkiewicz dołącza do kreacji Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz dołączył do działu kreacji Lemon Sky JWT jako creative director.

Wspólnie z Piotrem Zawałło będzie wspierał Mariusza Piturę w zarządzaniu działem kreacji oraz współtworzeniu i nadzorowaniu prac kreatywnych. Małkiewicz będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piotr Małkiewicz reklamą zajmuje się od ponad 13 lat. Przez ostatnie 5 lat pełnił funkcję partnera i dyrektora kreatywnego w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej przez 8 lat związany był z agencją EURO RSCG 4D (obecnie Havas Worldwide Warsaw), gdzie pełnił funkcję art directora, creative group head a następnie creative directora.

Małkiewicz zdobywał doświadczenie tworząc projekty dla Kompanii Piwowarskiej (Grolsch, Tyskie), Nestle (Winiary, Gerber, Makarą), CEDC (Budweiser, Żubrówka, Bols), Perfetti (Chupa Chups), Danone (Actimel, Activia), MasterCard, Lay's, Aviva, ING, Dulux, Wisła Kraków, Dog Chow, Zelmer, Wedel, Dove, Sodexo czy Gilette.

Jest laureatem wielu konkursów branżowych. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone m.in. Złotą Strzałą, Bumerangiem, Golden Arrow czy Kreaturą.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij