Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pomóż dzieciom spełniać marzenia ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce i Henkel Polska sp. z o.o.

3 września ruszyła akcja Henkel Polska pod hasłem „Pomóż dzieciom spełniać marzenia”. W ramach inicjatywy, Henkel Polska zdecydowała się przekazać część przychodu ze sprzedaży swoich produktów, dostępnych w sieci Carrefour, na edukację podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-09-05

Dokonując zakupu produktów takich marek jak: Persil, E, Silan, Perwoll, Pur, Somat, Bref, Clin, Gliss Kur, Palette, Taft, Syoss, Fa, Schauma, można wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

„Planując akcję w sieci Carrefour rozważaliśmy współpracę z kilkoma Fundacjami, Stowarzyszeniami spośród których działalność Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce okazała się nam najbliższa. W związku z tym, ogromnie cieszymy się, że Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zechciało zostać naszym partnerem. Cel jest szczytny – część przychodu ze sprzedaży naszych produktów biorących udział w promocji w sieci Carrefour przekażemy na edukację podopiecznych z SOS Wiosek Dziecięcych. Mamy nadzieję, że możliwość pomocy dzieciom w trudnej sytuacji społecznej, przekona konsumentów do uczestnictwa w akcji.” – mówi Joanna Trzęsiok, Trade Marketing, Laundry & Home Care, Henkel Polska.

Dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych akcja realizowana przez Henkel Polska to rzeczywista szansa na spełnianie marzeń i zdobywanie wiedzy. Środki przekazane Stowarzyszeniu przez firmy zaangażowane społecznie są przeznaczane między innymi na rozwój i edukację dzieci przebywających w Wioskach Dziecięcych SOS w Polsce. Dla wielu z nich uzupełniająca nauka i rozwój zainteresowań jest istotnym elementem prawidłowego rozwoju oraz lepszego radzenia sobie w przyszłym, dorosłym życiu.

„Pod nasze skrzydła trafiają dzieci porzucone i osierocone, są zaniedbane pod różnymi względami, także pod względem edukacji. Dlatego jesteśmy bardzo wdzięczni Henkel Polska za pomoc i zaangażowanie, jakie wkładają we współpracę ze Stowarzyszeniem. Dzięki Henkel Polska nasi podopieczni będą mogli uczestniczyć w dodatkowych zajęciach, które z pewnością przyczynią się do wyrównania ich szans edukacyjnych” – dodaje Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkich zachęcamy do włączenia się do akcji. Potrzeba tak niewiele, aby pomóc!

Akcja potrwa do 15 września

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się