Katarzyna Partyka przechodzi do numbers & intuition

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Partyka przechodzi do numbers & intuition

Dział Client Service w numbers & intution zasilił transfer Katarzyny Partyki, która od czerwca 2022 objęła w agencji stanowisko senior account managerki. Wcześniej zajmowała analogiczne stanowisko w agencji Semahead.

Katarzyna Partyka posiada ponad 15-letnie doświadczenie w  pracy z produktami cyfrowymi – którego początki sięgają pracy  dla portali Onet.pl i Interia.pl. Opieką projektów klienckich dla  agencji marketingowych zajmuje się już od ośmiu lat – ostatnio w  agencjach PromoTraffic, Harbingers, a od listopada 2020 w  agencji Semahead na stanowisku senior customer success  manager.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Partyka specjalizuje się w prowadzeniu omnichannelowych  projektów digital marketingowych w modelu  performance’owym. Zakres jej ekspertyzy to media planning,  project management oraz praca na rzecz dostarczania wzrostów  dla marek rozwijających swój biznes w kanałach internetowych.  

W swojej dotychczasowej karierze miała okazję zarządzać  projektami marek takich, jak: Amol, BP, Puccini, Aluprof, Kopalnia Soli Wieliczka. 

Numbers & intuition obsługuje m.in. takich klientów jak Chocolissimo, VITKAC.com czy Volvo Wadowscy.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij