STS stawia na Polskę – kampania największego legalnego bukmachera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
STS stawia na Polskę – kampania największego legalnego bukmachera

STS, największy legalny bukmacher w kraju, rozpoczyna kampanię informującą o sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jej start zainauguruje emisja spotu przed pierwszym meczem Polski w eliminacji do UEFA EURO 2016™. Działania będą prowadzone w telewizji oraz Internecie.

To już druga kampania informacyjna STS prowadzona z wykorzystaniem telewizji,poprzednia dotyczyła sponsoringu strategicznego drużyny KKS Lech Poznań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

STS wspiera polską piłkę nożną jako oficjalny partner reprezentacji Polskiod sierpnia 2014 roku.Warunki współpracy zakładają m.in. użycie logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych oraz informowanie o sponsorowaniu w mediach.Mecze kwalifikacyjne do UEFA EURO 2016™ zostały wybrane na start kampanii.

Pierwsza emisja spotu w telewizji będzie miała miejsce przed meczem reprezentacji Polski z Gibraltarem, 7 września. Spot zobaczymy również przy kolejnych meczach kadry w tym roku: Polska-Niemcy (11 października) oraz Polska-Szkocja (14 października). Materiał będzie także emitowany przy innych transmisjach sportowych wydarzeń na żywo we wrześniu i w październiku. Kampanii telewizyjnej na kanałach Telewizji Polskiej, grupy TVN Media oraz Polsat Media towarzyszyć będą działania internetowe obejmujące wybrane portale.

Spot STS nie jest reklamą – tej zabrania bukmacherom polskie prawo. Firmy działające na podstawie zezwolenia Ministerstwa Finansów mogą jedynie informować o sponsorowaniu. STS jest jedynym bukmacherem w Polsce, który robi to w kampanii telewizyjnej.

Za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction. Kampanię w Internecie przygotowała agencja Blueway Com. Spot stworzyła agencja Lunar Six.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij