Kuba Taczewski strategy directorem w Performance Media. Dyrektorem client service został Kamil Sosiński

O autorze
1 min czytania 2022-07-04

Performance Media w ciągu ostatnich 3 lat bardzo się rozwinęło i podwoiło liczbę swoich pracowników do 350 osób. Przez ten czas agencja ukierunkowała się na poszerzenie oferty dla swoich Klientów w zakresie digitalu i doradztwa biznesowego. Dowodem tego są awanse kolejnych pracowników w tym Kuby Taczewskiego – teraz w roli dyrektora oraz Kamila Sosińskiego który objął nowe stanowisko client service directora. 

Kuba Taczewski stworzył zespół strategii w Performance Media

Kuba ponad 6 lat temu stworzył, rozwinął i wciąż rozwija zespół strategii w agencji Performance Media, który zapewnia holistyczne podejście do digitalu 360 i realizację celów biznesowych. Kuba Taczewski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, wiedzy i szczegółowych analizach tworzy wraz ze swoim zespołem oferty „szyte na miarę” dla klientów, przygotowując kilkadziesiąt zindywidualizowanych strategii rocznie. Bierze czynny udział w większości kluczowych przetargów oraz kompleksowo opiekuje się klientami. Wszechstronna znajomość globalnych mediów jest gwarancją skuteczności i spójności jego działań.

Dzięki Kubie dzisiaj z powodzeniem pozyskujemy i prowadzimy złożone projekty marketingowe, gdzie łączymy szereg naszych kompetencji oraz organizujemy prace wielu zespołów – mówiAdam Oskaldowicz CEO firmy. 

Kamil Sosiński odebrał nagrodę Złote Effie

Kamil rozpoczął swoją przygodę w Performance Media 6 lat temu jako account manager. W 2016 roku Kamil wraz z zespołem stworzył projekt Kuchnia Spotkań IKEA. W rezultacie, za swoją pracę odebrał w imieniu agencji Performance Media nagrodę Złote Effie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od tego czasu Kamil Sosiński obejmował stanowisko senior account managera, następnie prowadził zespół Accountów, jako team leader, pracując z takimi klientami jak: Lidl, Dominos czy grupa Bunge (marki m.in. Finuu, Wawrzyniec, Olej Kujawski). Współtworząc wymagające projekty, wielokrotnie udowodnił, że budowanie relacji z klientem, jak i planowanie strategiczne działań dla nich to jego żywioł.

Stanowisko dyrektora Client Service z pewnością pomoże mu w dalszym rozwoju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się