Starcom wygrywa przetarg fundacji WWF Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom wygrywa przetarg fundacji WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Starcom do współpracy w obszarze planowania i zakupu mediów. Decyzja została poprzedzona przetargiem, w którym uczestniczyły agencje: Universal McCann, Media Group i Media Concept.

W ostatnim czasie Fundacja współpracowała z domami mediowymi Lowe Media i Universal McCann.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Procedury przetargowe dotyczyły kampanii direct response w telewizji, których celem jest pozyskiwanie funduszy od darczyńców. W wyborze agencji w Polsce pomagała angielska agencja DTV Group, wyspecjalizowana w kreowaniu, optymalizacji, planowaniu i zakupie mediów kampanii direct response dla sieci WWF.

- Wybierając Starcom na naszego partnera kierowaliśmy się przede wszystkim oceną strategii i taktyki rozwiązań buyingowych oraz atrakcyjnością warunków kosztowych współpracy – mówi Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w WWF Polska.

W pierwszym etapie współpraca między fundacją WWF Polska a Starcomem dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest jednak również wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij