Starcom wygrywa przetarg fundacji WWF Polska

Fundacja WWF Polska wybrała dom mediowy Starcom do współpracy w obszarze planowania i zakupu mediów. Decyzja została poprzedzona przetargiem, w którym uczestniczyły agencje: Universal McCann, Media Group i Media Concept.
O autorze
0 min czytania 2014-09-05

W ostatnim czasie Fundacja współpracowała z domami mediowymi Lowe Media i Universal McCann.

Procedury przetargowe dotyczyły kampanii direct response w telewizji, których celem jest pozyskiwanie funduszy od darczyńców. W wyborze agencji w Polsce pomagała angielska agencja DTV Group, wyspecjalizowana w kreowaniu, optymalizacji, planowaniu i zakupie mediów kampanii direct response dla sieci WWF.

– Wybierając Starcom na naszego partnera kierowaliśmy się przede wszystkim oceną strategii i taktyki rozwiązań buyingowych oraz atrakcyjnością warunków kosztowych współpracy – mówi Magdalena Florczak, specjalista ds. marketingu i fundraisingu w WWF Polska.

W pierwszym etapie współpraca między fundacją WWF Polska a Starcomem dotyczyć będzie przede wszystkim planowania i zakupu kampanii telewizyjnych, niewykluczona jest jednak również wspólna realizacja działań w mediach interaktywnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj