Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Change Serviceplan rozpoczyna współpracę z Grupą eSky

Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na działania reklamowe dla marki eSky.
O autorze
0 min czytania 2022-07-06

W ramach współpracy Change Serviceplan zajmie się opracowaniem nowego pozycjonowania marki na kolejne lata oraz przygotowaniem platformy kreatywnej dla działań komunikacyjnych w Polsce i kilku rynkach CEE.

Pierwsze działania komunikacyjne planowane są w drugiej połowie 2022 roku. 

– Wybraliśmy Change, ponieważ poczuliśmy, że najlepiej rozumie potrzeby naszej marki. Doceniliśmy dotychczasowe realizacje agencji, wyczucie rynku, trendów i kreatywność. Zależy nam na wypracowaniu komunikacji, w oparciu o kluczowe dla nas obszary strategicznie, z nowym i świeżym spojrzeniem na temat podróżowania – komentuje Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing communication director w Grupie eSky.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj