QR Kody w promocji TOP SECRET od Posterscope Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
QR Kody w promocji TOP SECRET od Posterscope Poland

Rusza kampania Out-of-Home dla TOP SERCET we Wrocławiu, którą zaplanowała i realizuje agencja komunikacji OOH, Posterscope Poland.

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród grupy docelowej i zwiększenie sprzedaży w sklepach TOP SECRET we Wrocławiu. Lokalizacje dobrane zostały w oparciu o brief klienta oraz na podstawie analizy grupy docelowej marki TOP SECRET.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swoim zasięgiem kampania objęła okolice 5 galerii handlowych we Wrocławiu, w których znajdują się sklepy TOP SECRET, a także w Centrum Miasta. Wybrane nośniki to siatki wielkoformatowe, backlighty, frontlighty oraz citylighty w 4 motywach kreatywnych z wykorzystaniem kodów QR odsyłających do bonu rabatowego na zakupy nowej, jesiennej kolekcji w salonach TOP SECRET.

Kreację przygotowała Grupa Reklamowa Terytorium. Kampania OOH potrwa do końca października br.

Top Secret to marka kierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo, żyjących szybko i intensywnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości - „Express Yourself”. Kampania kolekcji jesień 2012 – poza lokalnymi działaniami we Wrocławiu – swoim zasięgiem obejmuje działania trade marketingowe, prasę i internet. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij