Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lime otworzył salon fryzjerski, aby zachęcić do jeżdżenia w kasku

Lime otworzył salon fryzjerski, aby zachęcić do jeżdżenia w kasku
Na londyńskiej stacji King’s Cross wystartował fryzjerski pop-up „Helmet Hair Salon", w którym fani marki Lime mogą przetestować różne style uczesania. Wszystko po to, aby udowodnić, że zniszczona fryzura jest słabym wytłumaczeniem dla jeżdżenia bez kasku.
O autorze
1 min czytania 2022-07-13

Według Lime, producenta miejskich hulajnóg i rowerów elektrycznych, wielu londyńczyków rezygnuje z jazdy w kasku ze względu na… swoje włosy. Chodzi o to, że takie nakrycie włosów spłaszcza je i psuje często starannie układaną fryzurę. Firma udostępniająca publiczne pojazdy elektryczne informuje, że aż 82% osób w Wielkiej Brytanii odmawia z tego powodu noszenia kasku i woli ryzykować utratę zdrowia podczas ewentualnego wypadku.

Aby zwalczyć niechęć przed noszeniem kasku i zachęcić mieszkańców Londynu do odbywania bezpiecznych podróży, Lime nawiązał współpracę z tamtejszym salonem fryzjerskim Blue Tit. Firmy wspólnymi siłami stworzyły tymczasowy salon fryzjerski „Helmet Hair Salon” na stacji King’s Cross.

Salon w stylu pop-up oferował bezpłatną sesję stylizacyjną dla wszystkich zainteresowanych – zadaniem fryzjerów było pokazanie, jak można się uczesać przed założeniem na głowę kasku. Dzięki ich wskazówkom klienci mogli dowiedzieć się, jakie fryzury przetrwają bezpieczną jazdę na rowerze czy hulajnodze.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do salonu zawitało prawie 100 osób, które chciały przetestować nowe fryzury (np. ciasno zaplecione i wciąż modne warkocze). Lime rozdał również ponad 300 toreb z upominkami, które zawierały kask, szczotkę do włosów, produkty Blue Tit oraz kody zniżkowe na e-hulajnogi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Latem w Wielkiej Brytanii zawsze obserwujemy rekordową liczbę przejazdów na e-rowerach i e-skuterach – powiedział w oświadczeniu Alan Clarke, starszy dyrektor ds. polityki publicznej na północną i wschodnią Europę w Lime. – Chcieliśmy mieć pewność, że ludzie, którzy wyjeżdżają na ulice naszymi pojazdami (czy to podczas pierwszej, pięćdziesiątej czy pięćsetnej przejażdżki) będą czuli się komfortowo, pewnie i bezpiecznie – dodaje przedstawiciel firmy. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lime potwierdził , że fryzjerska akcja będzie kontynuowana w lipcu w salonie Blue Tit na Portabello Road. Bezpłatne spotkania z ekspertami od włosów można umawiać online. Firma twierdzi, że rozważa rozszerzenie swoich działań w również w innych regionach.

PS

Bolt postanowił obchodzić Dzień Hulajnogi Elektrycznej – z tej okazji we wszystkich polskich miastach, w których dostępne są hulajnogi elektryczne Bolta, przez cały weekend będzie trwała gra polegająca na poszukiwaniu Złotej Hulajki.