Burger King rozdaje „grillowane tatuaże”, by przypomnieć o zabezpieczaniu skóry przed słońcem

Burger King rozdaje „grillowane tatuaże”, by przypomnieć o zabezpieczaniu skóry przed słońcem
W wakacyjnej kampanii Burger King Belgium przypomina swoim najmłodszym klientom o konieczności zabezpieczania się przed słońcem. „Ciesz się latem jak król. Nie żartuj ze swojej skóry” – podkreśla sieć fast foodów.
O autorze
1 min czytania 2022-07-13

W okresie wakacyjnym, kiedy ryzyko oparzeń słonecznych jest najwyższe, Burger King obrał sobie za cel podnoszenie świadomości na temat zagrożeń, jakie niesie ze sobą nadmierna ekspozycja na promienie UV. Z tej okazji sieć fast foodów dodaje do każdego zestawu King Junior zmywalne „grillowane tatuaże”, które niosą ze sobą ważne przesłanie.

Tatuaże przedstawiają flagowy produkt marki, czyli burgera, pod którym widnieje napis: „Grillowany na mocnym ogniu jest lepszy”. Po wystawieniu skóry bezpośrednio na promienie słoneczne pojawia się dodatkowy, najważniejszy napis: „Ale Ty nie jesteś Whopperem. Chroń swoją skórę”. W ten sposób marka chce przypominać posiadaczowi tatuażu, aby odpowiednio zabezpieczył się przed szkodliwymi promieniami.

To jednak nie wszystko, co robi Burger King w ramach nowej kampanii. W wybranych lokalach sieci udostępniono dozowniki kremów z filtrem, aby klienci od razu mogli sięgnąć po odpowiednią ochronę skóry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania opracowana przez agencję Buzzman będzie prowadzona w belgijskich restauracjach Burger King i mediach społecznościowych marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Żaden sobowtór nie będzie tak samo dobry jak Ronaldo, ale roślinny Whopper jest tak samo dobry jak mięsny oryginał. Taka puenta wynika z przewrotnego i zabawnego filmu będącego częścią kampanii Burger Kinga.