Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Shell uruchamia kawiarnię premium w centrum Warszawy

O autorze
2 min czytania 2022-07-14

Niecały rok po wprowadzeniu na rynek marki Shell Café – konceptu kawiarniano-gastronomicznego, firma rozszerza swoją działalność i otwiera pierwszą w Europie działającą niezależnie od stacji benzynowej kawiarnię w standardzie premium. Od połowy lipca w lokalu przy ulicy Karolkowej w Warszawie będzie można wypić „małą czarną”, skosztować słodkich i słonych przekąsek, a także zjeść świeżo przygotowane śniadania i lunche. Elementem łączącym kawiarnię ze stacjami paliw będzie możliwość zbierania punktów Shell ClubSmart.

Pierwsza tego typu kawiarnia Shell w Polsce, a także w Europie, będzie serwować wyjątkowe mieszanki średnio oraz intensywnie palonej kawy znane już ze stacji paliw. Na miejscu klienci będą mogli również skorzystać z gamy produktów gastronomicznych w której znajdują się smaki z całego świata m.in. kuchni francuskiej, angielskiej i bałkańskiej. Ze świeżych lokalnych produktów poza przekąskami do kawy w ofercie znajdują się m.in. shaksuka, kremy warzywne, pasty, quiche, bowle i sałatki. W okresie letnim w ofercie kawiarni będą się znajdować odpowiednio dopasowane do gustu klientów napoje mrożone, a w zimowym rozgrzewające. Oprócz klasycznych napojów w menu znajdują się także m.in. tonic espresso oraz matcha, przygotowane dla konceptu Shell Café przez najlepszych specjalistów.

Rozszerzamy naszą działalność w segmencie detalicznym o nowe rozwiązanie jakim jest kawiarnia premium bez stacji paliwowej. Działanie wpisuje się w naszą strategię osiągnięcia 50 proc. marży z produktów i usług pozapaliwowych do 2025 r. Jest to też naturalny rozwój marki, która została bardzo dobrze przyjęta na polskim rynku – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka sieci stacji paliw i rozwoju mobilności, członkini zarządu Shell Polska.
Nasze wyjątkowe autorskie mieszanki kawy, które opracowaliśmy, a także wybitnie przeszkolony zespół baristów, stały inspiracją do stworzenia wyjątkowego konceptu kawiarni premium Shell Café   funkcjonującego jako miejsce spotkań w centrum Warszawy. Jako pierwsi w Europie wyznaczamy nowe trendy odpowiadając na potrzeby naszych klientów. Shell Café nie jest dodatkiem do stacji benzynowej, jest marką samą w sobie, która łączy ludzi – mówi Mikołaj Pawlak, starszy partner kategorii Shell Café w Shell Polska, który jest autorem konceptu oraz odpowiada za jego realizację.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zarówno w nowo otwartej Shell Café w centrum Warszawy jak i we wszystkich kawiarniach w ramach sieci stacji paliw, klienci znajdą dwie najwyższej jakości autorskie mieszanki kawy palonej: espresso składającej się z 80 proc. arabiki i 20 proc. robusty, która jest ciemna palona z intensywnym, korzennym smakiem oraz lungo/americano – średnio palonej 100 proc. arabiki. Ziarna kawy mają też certyfikat Rainforrest AllianceTM co oznacza, że pochodzą ze zrównoważonych upraw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wykorzystanie najwyższej jakości tkanin do aranżacji wnętrza wzmacnia wizerunek kawiarni Shell Café jako miejsca premium. Ciepłe kolory, drewno, a także wygodne, miękkie fotele tworzą przytulną przestrzeń sprzyjającą zarówno relaksującym spotkaniom prywatnym jak i biznesowym. Specjalnie wydzielona część kawiarni zapewniająca prywatność stwarza idealne warunki do prowadzenia szkoleń lub prezentacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się