Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ekstraklasa i STIHL razem w sezonie 2022/2023

STIHL i Ekstraklasa SA po raz kolejny przedłużyły współpracę, zapoczątkowaną w 2019 r. Marka pozostaje oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23.
O autorze
1 min czytania 2022-07-15

Kontakt z Ekstraklasą to nie tylko ekspozycja marki STIHL podczas transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na elektronicznych bandach i innych nośnikach reklamowych na stadionach podczas wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2022/23, ale również wspieranie sportu i rozwoju piłki nożnej w Polsce.

– Bardzo nas cieszy, kiedy sponsor decyduje się na kolejne przedłużenie współpracy z nami. Tak właśnie jest w przypadku STIHL, marki która już czwarty rok z rzędu jest naszym oficjalnym partnerem. Takie długoterminowe współdziałanie jest wyrazem zaufania do nas i pozytywnej oceny wystawianej Ekstraklasie, jako partnerowi marketingowemu – mówi Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.

STIHL i Ekstraklasa w ramach współpracy realizują także wspólnie specjalne projekty marketingowe. Przykładem takiej akcji z ubiegłego sezonu było nietypowe rozpoczęcie dwóch hitowych spotkań pod koniec sezonu. Piłki na stadiony w Poznaniu i Krakowie zostały wwiezione na murawę przez zdalnie sterowanego robota koszącego STIHL iMOW. Zapewniło to unikatowe możliwości ekspozycji marki i produktu partnera.

– Wspieranie polskiego sportu, a w szczególności najpopularniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce, jest bardzo ważnym punktem działań marketingowych firmy ANDREAS STIHL. Cieszy nas perspektywa dalszej współpracy. Cenimy sobie otwartość Ekstraklasy na realizację naszych pomysłów, takich jak np. promocja robotów koszących iMOW – mówi Tomasz Cichoński, prezes Zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj