Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

4F Fuel sponsorem ORLEN Tour de Pologne Amatorów

Jedna z największych imprez kolarskich w Polsce, początkowo zarezerwowana dla profesjonalistów, zaprasza do rywalizacji także amatorów jazdy szosowej. W tym roku uczestników ORLEN Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego wesprze 4F Fuel.
O autorze
1 min czytania 2022-07-29

4F Fuel został jednym z oficjalnych sponsorów wyścigu, który wystartuje w najbliższą niedzielę 31 lipca w Arłamowie.

Tour de Pologne od pokoleń rozpala wyobraźnię wielbicieli kolarstwa. Zawodnicy nadchodzącego ORLEN Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego mają do pokonania trasę o długości 75 km i przewyższeniach przekraczających 1300 m.n.p.m., przygotowaną przez legendę dyscypliny – Czesława Langa. Jej fragment przebiega oficjalną trasą profesjonalnego Tour de Pologne UCI World Tour. Będzie to pierwszy etap wyścigu, którego kontynuacja zaplanowana jest na wrzesień.

Partnerem tegorocznego wydarzenia jest 4F Fuel. W ramach pakietów startowych marka wyposaży 3500 zawodników w zestawy produktów wspierających przygotowanie organizmu do wysiłku i regenerację po wyścigu – m.in. batony proteinowe, shoty magnezowe i odżywki wysokobiałkowe. Dodatkowe produkty 4F Fuel, razem z akcesoriami sportowymi od marki 4F, zostaną również umieszczone w pakietach nagród dla najlepszych kolarzy.

Kolarstwo jest jedną z ulubionych dyscyplin sportowych Polaków, uprawianą już od najmłodszych lat. ORLEN Tour de Pologne Amatorów Memoriał Ryszarda Szurkowskiego doskonale wpisuje się w wizję rozwoju marki 4F Fuel, którą kierujemy zarówno do profesjonalnych sportowców, jak i amatorów – podkreśla Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor PR OTCF S.A. (właściciela marki 4F Fuel)
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza edycja ORLEN Tour de Pologne Amatorów odbyła się w 2010 r. i od tego czasu towarzyszy międzynarodowym zawodom Tour de Pologne UCI World Tour. Wydarzenie stało się jednym z największych i najbardziej prestiżowych wyścigów szosowych w Polsce. Jego główną ideą jest popularyzacja kolarstwa, zachęcanie do aktywności fizycznej oraz promocja najpiękniejszych miast i regionów Polski. Uczestnicy mogą liczyć na atrakcyjne nagrody i profesjonalną oprawę, dzięki którym poczują ducha rywalizacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing