4F Fuel został jednym z oficjalnych sponsorów wyścigu, który wystartuje w najbliższą niedzielę 31 lipca w Arłamowie.
Tour de Pologne od pokoleń rozpala wyobraźnię wielbicieli kolarstwa. Zawodnicy nadchodzącego ORLEN Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego mają do pokonania trasę o długości 75 km i przewyższeniach przekraczających 1300 m.n.p.m., przygotowaną przez legendę dyscypliny – Czesława Langa. Jej fragment przebiega oficjalną trasą profesjonalnego Tour de Pologne UCI World Tour. Będzie to pierwszy etap wyścigu, którego kontynuacja zaplanowana jest na wrzesień.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Partnerem tegorocznego wydarzenia jest 4F Fuel. W ramach pakietów startowych marka wyposaży 3500 zawodników w zestawy produktów wspierających przygotowanie organizmu do wysiłku i regenerację po wyścigu – m.in. batony proteinowe, shoty magnezowe i odżywki wysokobiałkowe. Dodatkowe produkty 4F Fuel, razem z akcesoriami sportowymi od marki 4F, zostaną również umieszczone w pakietach nagród dla najlepszych kolarzy.
Kolarstwo jest jedną z ulubionych dyscyplin sportowych Polaków, uprawianą już od najmłodszych lat. ORLEN Tour de Pologne Amatorów Memoriał Ryszarda Szurkowskiego doskonale wpisuje się w wizję rozwoju marki 4F Fuel, którą kierujemy zarówno do profesjonalnych sportowców, jak i amatorów – podkreśla Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor PR OTCF S.A. (właściciela marki 4F Fuel)
Pierwsza edycja ORLEN Tour de Pologne Amatorów odbyła się w 2010 r. i od tego czasu towarzyszy międzynarodowym zawodom Tour de Pologne UCI World Tour. Wydarzenie stało się jednym z największych i najbardziej prestiżowych wyścigów szosowych w Polsce. Jego główną ideą jest popularyzacja kolarstwa, zachęcanie do aktywności fizycznej oraz promocja najpiękniejszych miast i regionów Polski. Uczestnicy mogą liczyć na atrakcyjne nagrody i profesjonalną oprawę, dzięki którym poczują ducha rywalizacji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing