ClickAd dla Westwing Home & Living

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ClickAd dla Westwing Home & Living

Grupa ClickAd odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii online dla internetowego klubu zakupowego Westwing Home & Living. Zakres działań obejmuje planowanie i zakup mediów, w tym kampanii mobilnej oraz przygotowanie kreacji.

Główną grupą docelową komunikacji są kobiety zainteresowane produktami z kategorii home & living.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Kampania ma charakter efektywnościowy, przy jej realizacji wykorzystywana jest sieć afiliacyjna AdLeader - mówi Anna Lipińska, Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ClickAd. – Dzięki wykorzystaniu dedykowanych pakietów jesteśmy w stanie dokładnie dobrać otoczenie kontentowe reklamy, co podniesie prestiż serwisu i zainteresowanie klientów.

Działania skierowane będą również do użytkowników tabletów - dzięki temu możliwe będzie dotarcie do osób o wysokim statusie społeczno-zawodowym. Za przygotowanie koncepcji kampanii mobilnej odpowiada linia biznesowa Click4Mobile.

Kampania wystartowała 3 września br. Grupa ClickAd została wyłoniona w drodze przetargu.

Westwing Home & Living jest pierwszym w Polsce internetowym klubem zakupowym z branży home & living. Oprócz Polski Westwing funkcjonuje w kilkunastu krajach i jest liderem rynkowym m.in. w Niemczech, Francji i Włoszech. Westwing wydaje również Magazyn on-line, będący inspirującym źródłem w urządzaniu domowego wnętrza. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij