ClickAd dla Westwing Home & Living

Grupa ClickAd odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii online dla internetowego klubu zakupowego Westwing Home & Living. Zakres działań obejmuje planowanie i zakup mediów, w tym kampanii mobilnej oraz przygotowanie kreacji.
O autorze
1 min czytania 2012-09-05

Główną grupą docelową komunikacji są kobiety zainteresowane produktami z kategorii home & living.

– Kampania ma charakter efektywnościowy, przy jej realizacji wykorzystywana jest sieć afiliacyjna AdLeader – mówi Anna Lipińska, Dyrektor Działu Obsługi Klienta w ClickAd. – Dzięki wykorzystaniu dedykowanych pakietów jesteśmy w stanie dokładnie dobrać otoczenie kontentowe reklamy, co podniesie prestiż serwisu i zainteresowanie klientów.

Działania skierowane będą również do użytkowników tabletów – dzięki temu możliwe będzie dotarcie do osób o wysokim statusie społeczno-zawodowym. Za przygotowanie koncepcji kampanii mobilnej odpowiada linia biznesowa Click4Mobile.

Kampania wystartowała 3 września br. Grupa ClickAd została wyłoniona w drodze przetargu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Westwing Home & Living jest pierwszym w Polsce internetowym klubem zakupowym z branży home & living. Oprócz Polski Westwing funkcjonuje w kilkunastu krajach i jest liderem rynkowym m.in. w Niemczech, Francji i Włoszech. Westwing wydaje również Magazyn on-line, będący inspirującym źródłem w urządzaniu domowego wnętrza. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing