Z badania, które dla agencji Think Kong zrealizowała firma SW Research wynika, że telewizji nie oglądają przede wszystkim najmłodsi. W grupie wiekowej 18-24 lata aż 21% uczestników badania zadeklarowało, że w ogóle nie ogląda TV. Wśród osób, do których nie da się dotrzeć reklamą telewizyjną jest zauważalnie więcej kobiet (15%), niż mężczyzn (11%). Jednocześnie spośród 2,3 mln użytkowników internetu, którzy nie oglądają telewizji, około 1,5 mln osób spędza minimum 5h tygodniowo korzystając z portali społecznościowych.
Reklamy w TV nie dotrą do ponad 2 mln internautów
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 09.09.2014
- 2 min czytania

Z badań przeprowadzonych wśród użytkowników Internetu w wieku 18+ przez agencję social media Think Kong wynika, że ok. 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji. Jednocześnie większość z nich aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych.