Reklamy w TV nie dotrą do ponad 2 mln internautów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklamy w TV nie dotrą do ponad 2 mln internautów

Z badań przeprowadzonych wśród użytkowników Internetu w wieku 18+ przez agencję social media Think Kong wynika, że ok. 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji. Jednocześnie większość z nich aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych.

Z badania, które dla agencji Think Kong zrealizowała firma SW Research wynika, że telewizji nie oglądają przede wszystkim najmłodsi. W grupie wiekowej 18-24 lata aż 21% uczestników badania zadeklarowało, że w ogóle nie ogląda TV. Wśród osób, do których nie da się dotrzeć reklamą telewizyjną jest zauważalnie więcej kobiet (15%), niż mężczyzn (11%). Jednocześnie spośród 2,3 mln użytkowników internetu, którzy nie oglądają telewizji, około 1,5 mln osób spędza minimum 5h tygodniowo korzystając z portali społecznościowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Social media nie mogą być „dodatkiem” do komunikacji realizowanej w innych kanałach. W pewnych grupach docelowych to pierwszy kanał dotarcia online” – komentuje Norbert Kilen, dyr. ds. strategii agencji social media Think Kong.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij