Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zwycięzcy konkursu Koral na reklamowych ekranach LED

Marka Koral, reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięzcy już trafili na telebimy m.in. w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.
O autorze
1 min czytania 2022-08-05

Pomysłowa kampania reklamowa lodów Slick umożliwia konsumentom pojawienie się na ekranach reklamowych w całym kraju m.in. na ekranie na hotelu Marriott – w ścisłym centrum Warszawy. W akcji wykorzystywane są ekrany LED w 21 miastach w całej Polsce. Nośniki zlokalizowane są w najbardziej atrakcyjnych i trafficowych miejscach.  Emitowany jest na nich spot zachęcający do udziału w konkursie „QuickSlick i fejm masz w mig”.

Odbiorca, który zobaczy reklamę w przestrzeni miejskiej, może wciąć udział w konkursie i zobaczyć siebie na tym samym ekranie.

Akcja skierowana jest do młodzieży, której dajemy możliwość zaistnienia oraz szansę na swoje 5 minut sławy, a powodem jej przeprowadzenia jest kampania promocyjna naszej tegorocznej nowości, lodów Slick – wyjaśnia przedstawiciel firmy Koral.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wpisać kreatywną odpowiedź na pytanie i przesłać swoje zdjęcie na stronie akcji.

Innowacyjność kampanii polega na oparciu kreacji na treściach tworzonych przez odbiorców, to tzw. user-generated content. Możliwość zobaczenia siebie, swojego zdjęcia na ogromnym telebimie w centrum miasta, to dla wielu młodych osób niesamowite przeżycie i mnóstwo pozytywnych wrażeń. Właśnie takich emocji chce dostarczyć marka Koral – tłumaczy Damian Rezner ze Screen Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs podzielony jest na cztery tygodniowe tury. W ciągu tygodnia na ekranach w największych polskich miastach emitowany jest spot zachęcający do udziału w konkursie. W weekendy zwycięzcy kolejnych tur konkursu pojawiają się na nośnikach. Każdy zwycięzca otrzymuje informacje o dacie emisji jego spotu. Dzięki temu może zobaczyć swoje zdjęcie na wielkoformatowym telebimie w centrum miasta na żywo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zgłoszenia przyjmowane są do 10 sierpnia na stronie QuickSlick.pl

Kampania jest wynikiem współpracy marki Koral z właścicielem sieci ekranów – firmy Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital Out of Home. Za koncept kreatywny oraz organizację akcji odpowiada agencja Veneo.