Zwycięzcy konkursu Koral na reklamowych ekranach LED

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zwycięzcy konkursu Koral na reklamowych ekranach LED

Marka Koral, reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięzcy już trafili na telebimy m.in. w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.

Pomysłowa kampania reklamowa lodów Slick umożliwia konsumentom pojawienie się na ekranach reklamowych w całym kraju m.in. na ekranie na hotelu Marriott – w ścisłym centrum Warszawy. W akcji wykorzystywane są ekrany LED w 21 miastach w całej Polsce. Nośniki zlokalizowane są w najbardziej atrakcyjnych i trafficowych miejscach.  Emitowany jest na nich spot zachęcający do udziału w konkursie „QuickSlick i fejm masz w mig”.

Odbiorca, który zobaczy reklamę w przestrzeni miejskiej, może wciąć udział w konkursie i zobaczyć siebie na tym samym ekranie.

Akcja skierowana jest do młodzieży, której dajemy możliwość zaistnienia oraz szansę na swoje 5 minut sławy, a powodem jej przeprowadzenia jest kampania promocyjna naszej tegorocznej nowości, lodów Slick – wyjaśnia przedstawiciel firmy Koral.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wpisać kreatywną odpowiedź na pytanie i przesłać swoje zdjęcie na stronie akcji.

Innowacyjność kampanii polega na oparciu kreacji na treściach tworzonych przez odbiorców, to tzw. user-generated content. Możliwość zobaczenia siebie, swojego zdjęcia na ogromnym telebimie w centrum miasta, to dla wielu młodych osób niesamowite przeżycie i mnóstwo pozytywnych wrażeń. Właśnie takich emocji chce dostarczyć marka Koral – tłumaczy Damian Rezner ze Screen Network.

Konkurs podzielony jest na cztery tygodniowe tury. W ciągu tygodnia na ekranach w największych polskich miastach emitowany jest spot zachęcający do udziału w konkursie. W weekendy zwycięzcy kolejnych tur konkursu pojawiają się na nośnikach. Każdy zwycięzca otrzymuje informacje o dacie emisji jego spotu. Dzięki temu może zobaczyć swoje zdjęcie na wielkoformatowym telebimie w centrum miasta na żywo.

Zgłoszenia przyjmowane są do 10 sierpnia na stronie QuickSlick.pl

Kampania jest wynikiem współpracy marki Koral z właścicielem sieci ekranów – firmy Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital Out of Home. Za koncept kreatywny oraz organizację akcji odpowiada agencja Veneo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij