Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania 50 style w TVN

Ruszyła jesienna kampania 50 style z udziałem ambasadora marki, Tomasza Frankowskiego oraz jego rodziny. Spoty z Łowcą Bramek emitowane będą w trakcie trwania programu Mam Talent w telewizji TVN oraz na Player.pl.
O autorze
1 min czytania 2014-09-09

Widzowie programu Mam Talent w telewizji TVN są pierwszymi odbiorcami jesiennej kampanii marki 50 style, w której bierze udział cała rodzina Frankowskich. W trakcie trwania programu emitowane będą 8-sekundowe spoty sponsorskie. 50 style został także fundatorem nagrody w aplikacji mobilnej, wspierającej promocję programu Mam Talent.

W trakcie trwania kampanii właściciel marki 50 style, firma Marketing Investment Group, sponsoruje darmową aplikację, poprzez którą można głosować na swoich faworytów. Dzięki połączeniu tradycyjnej kampanii telewizyjnej z niestandardową formą obecności w nowych mediach, grupa MIG multiplikuje kontakt odbiorcy z marką. Wybór czasu antenowego jest nieprzypadkowy: „50 style stawia na młode talenty. Przykład spektakularnej kariery naszego ambasadora, Tomasza Frankowskiego pokazuje, że ciężka praca i wytrwałość zaprowadzą każdego na szczyt. My również chcemy wspierać tych utalentowanych ludzi.” – opowiada Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style. Uczestnik programu, który poprzez aplikację zbierze najwięcej głosów widzów, otrzyma 5 tysięcy złotych na zakupy w 50 style.

Spoty z udziałem Tomasza Frankowskiego i jego rodziny emitowane są także na platformie Player.pl przed największymi hitami stacji TVN. 30-sekundowy spot przedstawia całą rodzinę Frankowskich w trakcie mistrzowskich zakupów w sklepie 50 style. Za kreację kampanii odpowiada Departament Marketingu MIG, zaś produkcją materiałów wideo zajęła się firma Outstanding Studios. Wszystkie spoty reklamowe można oglądać także na kanale 50 style na You Tube.

Zapraszamy przed telewizory!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj