Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Magdalena Bugajło i Malwina Pawłowska dołączają do zespołu Panattoni

Panattoni wzmacnia swój zespół w Polsce. Magdalena Bugajło została dyrektorem komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce. Z kolei stanowisko marketing business strategy director objęła Malwina Pawłowska.
O autorze
2 min czytania 2022-08-08

Magdalena Bugajło objęła stanowisko dyrektorki komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce. Na nowym stanowisku będzie nadzorować pracę kilkuosobowego działu, skupiając się na krajowych działaniach w obszarze marketingu, CRS, employer brandingu, komunikacji korporacyjnej, social mediów, strategii komunikacyjnych, relacji z mediami. Magdalena ma 14-letnie doświadczenie w branży.

Ostatnio pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR w DHL Parcel. Była odpowiedzialna m.in. za tworzenie strategii komunikacji, wprowadzenie na rynek brandu DHL Parcel, rozwój mediów społecznościowych, działania partnerskie i sponsoringowe, szeroko pojęty wizerunek marki oraz zarządzanie kryzysowe. Wcześniej, przez 6 lat związana była z firmą Netia, gdzie pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej oraz kierownika ds. komunikacji wewnętrznej.

Magdalena ukończyła iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing i zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. W Akademii skończyła również studia podyplomowe „PR w praktyce” oraz London School of Public Relations. Jest laureatką wielu międzynarodowych konkursów z zakresu komunikacji i PR, takich jak Pearl Awards w Nowym Jorku, Spotlight Awards na Florydzie, czy DHL Communication and Responsibility Award w Niemczech, a także krajowych – Szpalty Roku, Pióra Roku i Protony.

Stanowisko marketing business strategy director objęła z kolei Malwina Pawłowska. Ma za sobą 18-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowych firmach, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Panattoni będzie m.in. wspierać biznes w zakresie efektywności procesów, CRM, dzielenia się wiedzą i wreszcie definiowania USP na coraz bardziej konkurencyjnym rynku nieruchomości przemysłowych. Za jej ogromnym know-how stoi 18-letnie doświadczenie w międzynarodowych firmach.

Wcześniej była m.in. szefową działu marketingu i komunikacji spółki biurowej Skanska w Polsce. Odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe, pozycjonowanie marki i współtworzenie koncepcji produktów. W obszarze swoich kompetencji łączyła tematy zrównoważonego rozwoju, innowacji, zdrowia i bezpieczeństwa. Pełniła również funkcję członka rozszerzonego zarządu firmy. Wcześniej kierowała działem marketingu i PR Ghelamco Poland oraz odpowiadała za marketing i komunikację w grupie GTC na poziomie CEE i SEE. Współtworzyła również pierwszy raport ESG spółki deweloperskiej na rynku CEE. Jest panelistką konferencji poświęconych sztuce w przestrzeni miejskiej, dialogu w przestrzeni i komunikacji marketingowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przełożoną nowych członkiń zespołu będzie Anita Pietrykowska, związana z Panattoni od 13 lat, a od 17 lat z branżą obiektów przemysłowych, m.in. czterokrotna laureatka konkursu Construction Investment Journal Awards Poland w kategorii Best Marketing Campaign. Anita pełni obecnie funkcję head of marketing & communications Europe, nadzorując wszystkie działania z zakresu marketingu i komunikacji na kontynencie, w Wielkiej Brytanii oraz Indiach. Anita zwraca uwagę na ogromną wartość i znaczenie nowych osób dla firmy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Dołączenie Magdy i Malwiny do zespołu Panattoni, to nie tylko łącznie ponad 30 lat wniesionego doświadczenia w marketingu i komunikacji. To przede wszystkim potwierdzenie, że jako firma nieustannie się rozwijamy i nie zamierzamy zbaczać z tego kierunku. Do tego potrzebujemy najlepszych z najlepszych. Dziękujemy i witamy na pokładzie.