Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.
W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl.
Zobacz również
“Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych” – mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.
Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców – jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.
Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki: 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
                    
- nowym formatom reklamowym
 - narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
 - dobrze targetowanym reklamom
 - dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
 - wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.
 - Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:
 - lepszą jakość ruchu
 - dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
 - precyzyjne informacje o jakości reklam.
 
“AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej” – podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing