TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AdTaily stawia na performance

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy AdTaily bardzo silnie zaczęło rozwijać się w kierunku reklamy performance. Na stronach wydawców wyświetla się coraz więcej reklam rozliczanych w modelu CPC i wyraźnie widać, że ma to pozytywny wpływ na kondycję całej sieci.
O autorze
1 min czytania 2012-05-17

Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.

W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl.

“Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych” – mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.

Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców – jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki:

  • nowym formatom reklamowym
  • narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
  • dobrze targetowanym reklamom
  • dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
  • wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.
  • Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:
  • lepszą jakość ruchu
  • dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
  • precyzyjne informacje o jakości reklam.
“AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej” – podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się