Każdy element garderoby ma swoją historię
Wiele ubrań czy dodatków nosi w sobie ładunek pozytywnych emocji i uczuć – dzielenie się nimi to najlepszy sposób na to, by ukochaną rzecz przekazać dalej, oferując jej drugie życie. 15 sierpnia b.r. w Polsce, platforma Vinted wyemituje swoją nową kampanię o międzynarodowym zasięgu, która przedstawia kilka historii różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie Vinted.
W celu jej realizacji, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownice sprzedają/sprzedali lub kupili. Ich właściciele przypominają sobie okoliczności, emocje i pierwsze doświadczenia z nimi związane.
Zobacz również
Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Zaczyna się w momencie kulminacyjnym, by cofnąć się w czasie i przywołać emocje, poznać historie i doświadczenia związane z rzeczami, które dzięki Vinted otrzymały drugie życie. Kampania Vinted, przedstawiając zróżnicowaną grupę ludzi, koncentruje się na sytuacjach i postaciach, z którymi członkowie platformy mogą się identyfikować. Każda z historii reprezentuje jedną z kategorii: First Headstand, First Solo Trip, First Splash.
O nowej koncepcji kreatywnej kampanii opowiada Emma Sullivan, szefowa działu kreacji w Vinted:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Od opanowania trudnej pozycji w jodze po zebranie się na odwagę, by obdarować kogoś pocałunkiem – tak chcieliśmy podkreślić wagę pozornie małych, ale jednocześnie ogromnych ludzkich triumfów w życiu każdego z nas, pokazując, że to co w danej chwili na sobie mamy, może dodać nam wiary i pewności siebie, by stawić czoła wyzwaniom. Historie, które opowiadamy, zaczynamy od momentu kulminacyjnego, po to by je przewinąć i zobaczyć, od czego wszystko się zaczęło.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa kampania Vinted w Polsce zostanie wyemitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym m.in. w mediach społecznościowych. Za kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja: Wolfstreet.