„ALDI ma to COŚ do szkoły” ruszyła nowa kampania sieci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„ALDI ma to COŚ do szkoły” ruszyła nowa kampania sieci

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o szerokiej i atrakcyjnej ofercie artykułów szkolnych oraz podkreślenie, że w ALDI jest wszystko, co potrzebne do szkoły – w dobrej jakości i najlepszych cenach.

Tym razem komunikacja została wzbogacona o brand heroes – drużynę królików „COŚków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka. Każdy z nich jest trochę inny, każdy ma swój talent i osobowość, ale łączy je jedno: są wszędobylskie, ciekawskie, nieznośne i bardzo chętne do testowania wszystkiego, co wpadnie im w łapki. Od zabawek, przez gry, ubrania, po sprzęty. Do nauki i do zabawy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Z badań wynika, że dzieci nie tylko uczestniczą w zakupach, ale także współdecydują, co trafia do koszyka. Dotyczy to w 90% ubrań, a w 89% artykułów szkolnych*. Dlatego naszym celem było stworzenie komunikacji atrakcyjnej nie tylko dla rodziców, ale również dla dzieci. Stąd pomysł na stworzenie brand heroes - tłumaczy Monika Skalska, Account Director w Opus B.

„COŚki” są autorskim projektem zespołu Opus B. Kampania taktyczna back to school obejmie TV, OOH, online (video, social media, www, display), materiały POS.

* źródło: Deloitte, 2019

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij