Hubert Fronczak awansuje w BMW Group w Polsce i będzie odpowiedzialny za działania PR

O autorze
0 min czytania 2022-08-12

Hubert Fronczak ma 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. W BMW Group pracuje od 2016 roku, gdzie jako product communications manager zarządzał komunikacją produktową obu marek koncernu – BMW oraz MINI. Teraz zakres jego odpowiedzialności powiększy się o komunikacje korporacyjną i działania public affairs.

Wcześniej przez wiele lat związany z branżą marketingu sportowego, pracował przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora energetycznego, spożywczego, finansowego i odzieżowego. Realizowane projekty były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, m.in Effie czy Złote Spinacze. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Katarzyna Gospodarek po 10 latach kierowania zespołem PR w BMW Group zdecydowała na podjęcie nowych wyzwań zawodowych poza strukturami organizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj