TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bricomarché rozwija e-commerce z AF.agency

Sieć Bricomarché rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. W jego wyniku sklep internetowy Bricomarché oferujący m.in. możliwość zrobienia zakupów online z odbiorem w markecie lub dostawą do domu rozwijać będzie agencja AF.agency.
O autorze
1 min czytania 2022-08-12

AF.agency z Poznania wygrała przetarg ogłoszony przez sieć marketów Bricomarché na działania e-commerce dla marki. Agencja zajmie się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań dla ogólnopolskiej sieci supermarketów typu „dom i ogród”, aby zwiększyć sprzedaż w kanale online. Jeszcze w tym roku agencja przejmie całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.

Jestem niezwykle dumny z faktu, że w ślad za naszymi wieloletnimi doświadczeniami pracy dla marek sprzedających swoje produkty w sklepach internetowych i marketplace’ach, nawiązaliśmy współpracę bezpośrednio z e-retailerem o tak dużym zasięgu i rozpoznawalności na polskim rynku – mówi Tomek Chabowski, partner zarządzający w AF.agency. – Budowa atrakcyjnego contentu jest obecnie najlepszym gwarantem wzrostu zyskowności w obszarze sprzedaży online – dodaje.

Bricomarché to marka obecna w Polsce od 2000 roku, według danych GfK w ubiegłym roku zajmowała blisko 11% krajowego rynku.

Rok 2021 możemy zaliczyć do niezwykle pomyślnych, odnotowaliśmy obroty w wysokości 3,3 miliarda złotych, co daje wzrost o ponad 16 procent w stosunku do roku poprzedniego, również bardzo dobrego dla nas. Długo szukaliśmy wyspecjalizowanego partnera w zakresie zarządzania contentem naszego sklepu internetowego, dlatego cieszymy się, że w przetargu udało się wyłonić agencję z dużym doświadczeniem w tym obszarze. AF.agency daje nam gwarancję nieszablonowego podejścia do tematu, wiedzę oraz unikalne technologie,  dzięki czemu będziemy mogli zwiększać przewagę konkurencyjną – komentuje Magdalena Wiśniewska, dyrektor pionu wdrażania innowacji w Bricomarché.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji za projekt odpowiedzialna jest Joanna Bartel, client service director.

Słuchaj podcastu NowyMarketing