Bricomarché rozwija e-commerce z AF.agency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bricomarché rozwija e-commerce z AF.agency

Sieć Bricomarché rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. W jego wyniku sklep internetowy Bricomarché oferujący m.in. możliwość zrobienia zakupów online z odbiorem w markecie lub dostawą do domu rozwijać będzie agencja AF.agency.

AF.agency z Poznania wygrała przetarg ogłoszony przez sieć marketów Bricomarché na działania e-commerce dla marki. Agencja zajmie się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań dla ogólnopolskiej sieci supermarketów typu „dom i ogród”, aby zwiększyć sprzedaż w kanale online. Jeszcze w tym roku agencja przejmie całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jestem niezwykle dumny z faktu, że w ślad za naszymi wieloletnimi doświadczeniami pracy dla marek sprzedających swoje produkty w sklepach internetowych i marketplace'ach, nawiązaliśmy współpracę bezpośrednio z e-retailerem o tak dużym zasięgu i rozpoznawalności na polskim rynku – mówi Tomek Chabowski, partner zarządzający w AF.agency. – Budowa atrakcyjnego contentu jest obecnie najlepszym gwarantem wzrostu zyskowności w obszarze sprzedaży online – dodaje.

Bricomarché to marka obecna w Polsce od 2000 roku, według danych GfK w ubiegłym roku zajmowała blisko 11% krajowego rynku.

Rok 2021 możemy zaliczyć do niezwykle pomyślnych, odnotowaliśmy obroty w wysokości 3,3 miliarda złotych, co daje wzrost o ponad 16 procent w stosunku do roku poprzedniego, również bardzo dobrego dla nas. Długo szukaliśmy wyspecjalizowanego partnera w zakresie zarządzania contentem naszego sklepu internetowego, dlatego cieszymy się, że w przetargu udało się wyłonić agencję z dużym doświadczeniem w tym obszarze. AF.agency daje nam gwarancję nieszablonowego podejścia do tematu, wiedzę oraz unikalne technologie,  dzięki czemu będziemy mogli zwiększać przewagę konkurencyjną – komentuje Magdalena Wiśniewska, dyrektor pionu wdrażania innowacji w Bricomarché.

Po stronie agencji za projekt odpowiedzialna jest Joanna Bartel, client service director.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij