Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kamikaze rozpoczęło współpracę z marką Lajkonik

Agencja Kamikaze wygrała przetarg marki Lajkonik na obsługę jej aktywności w social mediach i rozpoczęła obsługę brandu. Jest to nowy klient w portfolio tej agencji.

Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania Kamikaze wpisują się w obecną platformę komunikacyjną brandu Lajkonik – „Legendarny Moment, Legendarny Smak”.

– Bardzo się cieszymy, że możemy „na pokładzie” naszej  agencji powitać markę z kategorii słonych przekąsek. Kamikaze ma już doświadczenie w obsłudze marek z kategorii słodycze i praliny, a więc dość naturalnie poszerzamy teraz ten obszar właśnie o słone przekąski. Współpraca z marką Lajkonik to na pewno bardzo stymulujące wyzwanie – brand istnieje już od dziesięcioleci, ale jednocześnie wciąż się rozwija, zmienia i rozbudowuje portfolio. Daje nam to szansę na ciekawe strategie komunikacyjne, a nowości produktowe marki idealnie wpisują się w kanały social mediowe – komentuje Zofia Mozga, head of business development & creative collective Kamikaze.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij