Reprise wygrywa obsługę e-commerce kilkunastu marek Johnson & Johnson

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reprise wygrywa obsługę e-commerce kilkunastu marek Johnson & Johnson

Agencja Reprise zajmie się obsługą e-commerce’ową 17 marek koncernu Johnson & Johnson.

Koncern Johnson & Johnson zakończył przetarg na obsługę e-commerce’ową 6 marek masowych i 11 farmaceutycznych. Postępowanie wygrała agencja Reprise należąca do grupy Mediabrands. Pierwszymi markami, dla których Reprise będzie prowadzić działania promocyjne są Listerine oraz Neutrogena.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy agencja Reprise będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i realizację komunikacji e-commerce, w tym m.in. za przygotowanie rekomendacji oraz media planów w zakresie rozwiązań e-commerce, obecności oraz wsparcia mediowego na marketplace’ach (np. Amazon, Allegro, Shopee) oraz u kluczowych retailerów (np. Frisco.pl, e-apteki.pl, drogerie internetowe), realizację kampanii oraz współpracę z agencją kreatywno-kontentową.

Za koordynację działań e-commerce dla marek J&J odpowiada Michał Kwapisz, head of e-commerce w agencji Reprise.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij