Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Martyna Popiołek-Dębska (CCC): To do nas należy decyzja, którym influencerom będziemy ufać

Martyna Popiołek-Dębska (CCC): To do nas należy decyzja, którym influencerom będziemy ufać
Zapraszamy do śledzenia naszego nowego cyklu podcastów, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.
O autorze
1 min czytania 2022-08-17

Sprawdź pozostałe odcinki podcastu z cyklu „PR na backstage’u”:

Gościnią drugiego odcinka jest Martyna Popiołek-Dębska – radczyni prawna w grupie CCC, odpowiedzialna m.in. za prawne aspekty działań marketingowych, w tym za współprace z polskimi i zagranicznymi influencerami. To z nią Emilia i Dagmara rozmawiają o tym, czy nowe rekomendacje UOKiK zmienią rynek influencerów. Tematem będą również ogólne kwestie prawne związane z influencer marketingiem.

– Kraje Unii Europejskiej mają już uregulowania prawne w zakresie influencer marketingu. Większość państw, które wprowadziły takie regulacje, zdecydowały się na tzw. „miękkie rozwiązania” – przyjmowane są różne kodeksy dobrych praktyk i etycznych działań – ale nie ma twardych regulacji w ochronie konsumentów. Na polskim rynku także szykują się zmiany, są one właściwe i mają unormować branżę – mówi Martyna Popiołek-Dębska, radczyni prawna z grupy CCC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z podcastu dowiecie się, jak te regulacje wyglądają na świecie, jakie plany ma UOKiK i czego mogą obawiać się polscy influencerzy.

Sprawdź NOWY odcinek podcastu „PR na backstage’u”!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się