TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego już 14 września

O autorze
2 min czytania 2022-08-19

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlpsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 14 września w ESPORT SPOT w warszawskiej Elektrowni Powiśle.

Ideą tegorocznej konferencji jest przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i esportu, które pojawiły się w post pandemicznej rzeczywistości. Eksperci przybliżą również tematykę metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier, lecz do tej pory jej potencjał nie był mocno eksploatowany. Gaming daje wiele możliwości interakcji z grupą graczy, która pod względem demograficznym jest mocno zróżnicowana, a odpowiednio dobrane narzędzia pozwalają na bardzo precyzyjne jej targetowanie. Ponadto na tegorocznym spotkaniu pojawią się wystąpienia związane z influencerami gamingowymi, zostaną zaprezentowane też narzędzia i mechanizmy sterujące esportem i gamingiem.

Podczas wydarzenia:

Dowiesz się, dlaczego na influencerów gamingowych powinno patrzeć się szerzej i wykorzystywać ich potencjał w budowaniu komunikacji marek oraz czym jest influencer whitelisting.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobaczysz, że koncepcja metaverse od lat jest obecna w grach wideo, a jego użytkownicy mają wiele wspólnego z graczami. Grupy te znacząco się pokrywają, a wynikający z tego potencjał można wykorzystać w działaniach marketingowych.

Poznasz możliwości, jakie daje sponsoring podczas wydarzeń w obszarze gamingu i esportu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nauczysz się, jak skutecznie łączyć marki z gamingiem oraz gaming z markami tak, by spotkało się to z pozytywnym odbiorem społeczności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Szalenie cieszę się, że kolejna edycja gamingowego IAB HowTo odbędzie się już we wrześniu. Ten pasjonujący świat nieustannie się zmienia i transformuje. Dzięki temu, cały czas podsuwa zarówno agencjom specjalizującym się w gamingu, jak i marketerom, ogromne spektrum możliwości i narzędzi, by wykorzystywać go do crossowania marek. Najbliższa gamingowa edycja IAB HowTo, to kolejne już wydarzenie o tej tematyce, a prelegenci wciąż mają wiele do przekazania. Jestem przekonana, że tegoroczna konferencja będzie ciekawa zarówno dla weteranów, jak i dla osób, które wejście w gaming mają dopiero przed sobą – mówi Justyna Oracz, WE!RE FANTASY, szefowa Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się, między innymi: Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine; Justyna Oracz, WE!RE FANTASY; Tomasz Przeździecki, _game changer; Jakub Kozłowski, WE!RE FANTASY; Piotr Bombol, Gameset; Karolina Diakowska, GAM3RS X; Kamil Górecki, Fantasyexpo; Rafał Karwowski, Wavemaker; Konrad Szerszeński, Wavemaker; Marcin Klimczak, MediaCom Warszawa; Jarosław Śmietana, ESPORT SPOT; Jacek Jankowski, Wirtualna Polska Media; Patryk Stec, Sport.pl, Agora; Jakub Mihilewicz, Reprise; Paweł Modzelewski, HT NFT Gallery; Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału organizatorzy zapraszają także pasjonatów gamingu i esportu oraz osoby, które chcą lepiej poznać ten fascynujący świat.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Sponsor konferencji: ESPORT SPOT. Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, gazeta.pl, Marketing przy kawie. Współpraca: Newspoint, Havas Media Group.

Więcej informacji: howto.iab.org.pl/gaming-2022/.