TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ostatni webinar z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

O autorze
1 min czytania 2022-08-19

Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Cały cykl objęty jest akredytacją DIMAQ. Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.

Najbliższe spotkanie zakończy wakacyjny cykl upskillingowy, skupiony wokół obszarów web analityki i UX designu. To pierwsza edycja podnoszących kompetencje, darmowych webinarów dla branży, organizowanych przez Artegence i Efigence, na którą odnotowano łącznie 1200 zapisów.

Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence – który odpowie na pytanie: „Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?”

Podczas webinaru 25 sierpnia:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.
  • Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.
  • Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.
  • Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Zapisz się na Growth Summer Days: artegence.com/growth-summer-days/

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX; 
  • Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;
  • Jak tworzyć rozwiązania out of the box;
  • Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.    

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się