Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Lidla. Para sportowców będzie odkrywać młode talenty

Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Lidla. Para sportowców będzie odkrywać młode talenty
Sieć Lidl zapowiada współpracę z Robertem Lewandowskim i Anną Lewandowską. Sportowcy będą promować ogólnopolską kampanię skierowaną do dzieci i młodzieży, która pomoże najmłodszym rozwijać ich umiejętności i zainteresowania.
O autorze
1 min czytania 2022-08-19

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego sieć Lidl wystartuje z nową kampanią z udziałem gwiazdy piłki nożnej – Roberta Lewandowskiego, a także Anny Lewandowskiej – medalistki Mistrzostw Świata i Europy w karate.

Do udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu sieć zaprosiła parę najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Wspólnie z nimi Lidl Polska obudzi młode talenty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja ma ruszyć już 5 września, a więcej szczegółów sieć przekaże 30 sierpnia. Na ten moment prezes Lidla, Włodzimierz Wlaźlak zapowiada, że akcja związana z powrotem do szkoły, będzie „miłą niespodzianką”.

Z nieoficjalnych ustaleń wynika, że zdjęcia do nowej kampanii powstały tuż przed transferem Roberta Lewandowskiego do FC Barcelony. Przypomnijmy, że hiszpański klub oficjalnie ogłosił pozyskanie piłkarza 16 lipca br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS
Robert Lewandowski zagra w FC Barcelonie z „9″ plecach. Okazuje się, że o decyzji przesądziły kwestie marketingowe związane z polskim piłkarzem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. mat. prasowe