Opcom wygrywa przetarg dla serwisu Walutomat.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom wygrywa przetarg dla serwisu Walutomat.pl

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej rebrandingowej marki Walutomat – lidera na rynku internetowej wymiany walut.

Walutomat.pl to internetowa platforma wymiany walut, dzięki której powstał i rozwinął się w Polsce rynek wymiany walut online. Użytkownicy Walutomatu mogą bezpośrednio, między sobą wymieniać waluty obce, sami ustalając kursy, po jakich je sprzedają i kupują. Taki model działania pozwala klientom Walutomatu pominąć kosztowne pośrednictwo banków i tradycyjnych kantorów w obrocie walutowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii, która od połowy września przebiegać będzie pod hasłem: „ Waluty lubią ruch ”, agencja przygotowała: 4 spoty reklamowe, które będą dostępne na platformie YouTube, stronę www kampanii pod adresem walutylubiaruch.pl, kreacje display oraz projekty szaty graficznej dla poszczególnych kanałowsocial: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij