fot. about.fb.com/news
Mark Zuckerberg poinformował w swoich mediach społecznościowych o nawiązaniu partnerstwa z firmą JioMart, która otworzy nową funkcjonalność w aplikacji Whatsapp na rynku indyjskim. Odtąd klienci w Indiach będą mogli przeglądać ofertę spożywczą JioMart, dodawać produkty do koszyka i dokonywać płatności dzięki systemowi UPI – a to wszystko bez opuszczania czatu WhatsApp.
Zobacz również
Aby rozpocząć zakupy w JioMart przez WhatsApp, wystarczy wysłać krótką wiadomość „Hi” na numer JioMart .
Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z JioMart w Indiach. To nasze pierwsze w historii kompleksowe zakupy na WhatsApp — ludzie mogą teraz kupować artykuły spożywcze z JioMart bezpośrednio na czacie. Wiadomości biznesowe to obszar, który ma prawdziwy rozmach, a doświadczenia oparte na czacie będą w nadchodzących latach sposobem komunikowania się ludzi i firm – czytamy we wpisie Zuckerberga na Facebooku.
Połączenie sklepu internetowego z komunikatorem jest częścią strategicznego partnerstwa między platformami Meta i Jio, które ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji Indii, zapewnienie nowych kanałów komunikacji dla firm, a tym samym – napędzenie wzrostu gospodarczego w kraju.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Naszą wizją jest promowanie Indii jako wiodącego społeczeństwa cyfrowego na świecie (…) Doświadczenie JioMart na WhatsApp potwierdza nasze zaangażowanie w udostępnianie prostych i wygodnych zakupów online milionom Hindusów – tłumaczy Mukesh Ambani, prezes i dyrektor zarządzający spółką Reliance Industries, do której należy platforma JioMart.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Meta kończy z opcją sprzedawania i kupowania produktów podczas transmisji na żywo w aplikacji Facebook. Odtąd koncern zamierza poświęcić uwagę krótkim formatom wideo.
PS 2
Mimo pozornego monopolu internetowych gigantów takich jak TikTok czy Facebook, w innych częściach świata prym wiodą platformy społecznościowe, których wielu Polaków nie zna. Czym mogą nas zainspirować i dlaczego są tak popularne?