Judyta Nekanda-Trepka i Małgorzata Kowalewska wzmacniają zespół MAKATA Creative Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Judyta Nekanda-Trepka i Małgorzata Kowalewska wzmacniają zespół MAKATA Creative Group

Dom produkcyjny MAKATA rozszerza swoje struktury. Do działu eventowego, na stanowisko Junior Event Manager, dołączyła Judyta Nekanda-Trepka. Małgorzata Kowalewska wesprze natomiast zespół działu fotograficznego na stanowisku Junior Producer.

(na fot. od lewej: Judyta Nekanda-Trepka, Małgorzata Kowalewska)

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nekanda-Trepka przeszła pozytywnie okres próbny i wesprze zespół eventowy, kierowany przez Jacka Żerdzińskiego. Do jej obowiązków należeć będą m.in. współtworzenie koncepcji eventów i planów potrzebnych do ich realizacji, negocjacje z podwykonawcami oraz bieżące wsparcie w koordynacji wydarzeń i obsłudze klientów. Wcześniej przez niemal 10 lat pracowała w obszarze kultury, w tym przez rok mieszkała i pracowała w Berlinie przy produkcji dwóch dużych wydarzeń w ramach berlińskiego Biennale Sztuki Współczesnej. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie produkcji eventów. Wśród największych, wyprodukowanych przez nią wydarzeń znalazły się m.in. trzy edycje autorskiego festiwalu "Otwarta Twarda" oraz impreza „Urodziny Mamastudio” organizowane w latach 2011-2014.

Małgorzata Kowalewska dołączy do zespołu produkcji fotograficznej, kierowanego przez Jana Szczeniowskiego. Odpowiedzialna będzie za wsparcie zespołu przy bieżących pracach produkcyjnych i postprodukcyjnych oraz przy obsłudze przetargów. Kowalewska pracowała dotychczas w domu produkcyjnym Blast Factor jako asystent produkcji. Do obsługiwanych przez nią klientów należały m.in. takie marki jak Frito Lay, Whiskas czy Bayer. Wcześniej w domu produkcyjnym Easy Hell Productions na stoanowisku Traffic Manager pracowała m.in. dla takich marek jak: PKO BP, Dr. Oetker, Carrefour, Ferrero Polska, Unilever czy GlaxoSmithKline.

„Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na obsługę coraz większej ilości klientów, na jeszcze wyższym poziomie. Cieszę się, że dzięki temu sukcesywnie umacniamy naszą pozycję na rynku produkcji zarówno fotograficznych, jak i eventowych” – podsumowuje Wiktor Zbroja, Prezes Makata Creative Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij