Goldbach stawia przede wszystkim na główne kompetencje

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Goldbach stawia przede wszystkim na główne kompetencje

Po przeprowadzeniu analiz rentowności i potencjału wzrostu spółek na rynku CEE, polski rynek został zidentyfikowany jako najbardziej obiecujący. W związku z tym i z uwagi na to, że Goldbach Audience jest numerem jeden wśród lokalnych niezależnych domów sprzedaży.

Goldbach kładzie nacisk na dynamiczny rozwój Goldbach Audience Poland. Chce go osiągnąć proponując nowe rozwiązania i prowadząc negocjacje mające na celu rozszerzenie zakresu działań również w innych mediach. Zaplanowana optymalizacja obejmuje także sprzedaż Goldbach Interactive, drugiej spółki zależnej na polskim rynku, która przede wszystkim zajmuje się e-PR, marketingiem społecznościowym i event marketingiem. Z punktu widzenia nowej strategii Grupy, jej działalność nie odpowiada założonym planom ekspansji, dlatego negocjacje sprzedażowe zostaną zakończone najprawdopodobniej w grudniu 2014r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Trudne, ale konieczne decyzje tłumaczy Kirsten Droessel, dyrektor spraw międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią: "Jesteśmy przekonani, że doświadczenie Grupy jako międzynarodowego domu sprzedaży mediów i potencjał polskiego rynku spowoduje dynamiczny rozwój Goldbach Audience Poland. Dodatkowo, chcielibyśmy zaproponować nowatorskie rozwiązania w nowej jakości, które mam nadzieję, przełożą się na cały rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego też zdecydowaliśmy się skonsolidować nasze siły oraz działania i skupiliśmy się całkowicie na Goldbach Audience. "

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij