TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ponad 30 tys. zwycięskich zdrapek w rękach klientów sieci Biedronka!

Klienci sklepów Biedronka wylosowali już 9 zdrapek z samochodami marki Volkswagen Golf Sportsvan oraz ponad 30 tys. z pozostałymi nagrodami w ramach loterii „Zdrapka w Kropki”. W puli wszystkich wygranych znajduje się łącznie ponad 500 tys. nagród.
O autorze
1 min czytania 2014-09-15

Od początku września w sklepach sieci Biedronka trwa wielka loteria „Zdrapka w Kropki”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy w sklepie Biedronka zrobić zakupy za min. 50 zł (z wyłączeniem napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych) i odebrać zdrapkę oraz wydruk niefiskalny, a następnie szukać symbolu nagrody w polu ochronnym zdrapki.

W ciągu pierwszego tygodnia w loterii wylosowanych zostało aż 30 tys. zwycięskich zdrapek, z czego 9 z nich oznaczonych było symbolem samochodu. Nagrody w postaci aut zostały znalezione przez klientów pochodzących z Kazimierza Dolnego, Białegostoku, Różyc, Dębowca, Poznania, Myślenic, Torunia, Jastrzębia – Zdroju i Sosnowca.

W sumie w loterii w sieci Biedronka do zdobycia jest ponad 500 tys. nagród, w tym 100 samochodów Volkswagen Golf Sportsvan. Wśród nagród znajduje się też: 500 tys. bonów na zakupy o wartości 10 zł brutto, 25 tys. ekspresów do kawy ITALICO oraz 1 000 nagród w postaci sprzętu elektronicznego (aparatów fotograficznych NIKON COOLPIX L330 – 400 szt., smartfonów Samsung Galaxy S4 mini – 300 szt., iPadów mini – 200 szt. i konsol do gry PlayStation®4 – 100 szt.).

Klienci mogą odbierać zdrapki w loterii „Zdrapka w Kropki” do 12 października br. lub do wyczerpania puli zdrapek w danym sklepie Biedronka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły loterii „Zdrapka w kropki” oraz jej regulamin są dostępne na stronie internetowej oraz bezpośrednio w sklepach Biedronka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing