Poczta Polska walczy o prestiżowe „Ekomersy 2014”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Poczta Polska walczy o prestiżowe „Ekomersy 2014”

Poczta Polska, w plebiscycie organizowanym przez Fundację Polak 2.0, została nominowana w dwóch kategoriach: „Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce” za projekt eCOMMERCE oraz „Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu” za wdrożenie Paczki korzyści.

– Nominacje dla Poczty Polskiej w aż dwóch kategoriach są dowodem na to, że firma zalicza się do grona dostawców usług dla e-commerce, którzy, jak twierdzą organizatorzy: mają wizję, rozwijają się i ustanawiają nowe standardy w branży – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poczta innowacyjny projekt eCOMMERCE, który zyskał uznanie nominujących, wprowadziła w tym roku. Jest to parasolowa usługa, która łączy wysyłkę z usługami bankowymi, ubezpieczeniowymi i e-usługami. Takie połączenie wpisuje się w trend, który już jest obserwowany w Europie, czyli pełną integrację usług dla sektora e-commerce, zamiast tradycyjnego koncentrowania się operatorów pocztowych na transporcie i doręczaniu paczek, co miało miejsce w początkowych fazach rozwoju handlu w Internecie. Poczta całą ofertę pokazuje na dedykowanej stronie ecommerce.poczta-polska.pl.

Druga nominacja przypadła dla Paczki korzyści. Ta nowoczesna usługa przedpłacona skierowana jest głównie do małego i średniego e-commerce, wyróżniają ją: atrakcyjna cena, możliwość zamówienia online, forma pakietowa, gotowe opakowania w różnych rozmiarach oraz realizacja usługi w dużej sieci placówek w Polsce. Przedsiębiorca, korzystający z tej usługi, z góry opłaca pulę planowanych paczek wybierając jeden z pakietów: 100, 200, 400 lub 600 przesyłek. Na początek można wybrać najniższy i najtańszy pakiet – 100 przesyłek i w miarę potrzeb przejść na wyższy.

Celem konkursu „Ekomersy 2014”,, jest prezentowanie firm, które - zgodnie z oczekiwaniem konsumentów - ciągle udoskonalają swoje produkty i usługi, dzięki czemu przyczyniają się do szybkiego i intensywnego rozwoju rynku e-commerce.

W plebiscycie którego rozstrzygniecie nastąpi w październiku podczas7. edycji Targów eHandlu, mogła wziąć udział każda firma świadcząca usługi dla sklepów internetowych. Prestiżowe wyróżnienia dla dostawców usług e-commerce przyznawane są w dziewięciu kategoriach, które odzwierciedlają panoramę rynku.

Wybór laureatów dokonywany jest w 3 krokach poprzez głosowanie Internautów, Absolwentów programu Profesjonalista w eHandlu oraz Ekspertów wchodzących w skład Jury. W obecnej edycji w skład rady jurorskiej wchodzą m.in.: Sylwia Czubkowska z Dziennika Gazety Prawnej, Anetta Wilczyńska z Gandalf.com.pl, Grzegorz Wójcik z e-Commerce Polska, Jakub Strzelczyk z Avon Cosmetics.

Do 21 września trwa głosowanie Internautów na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij