Listy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022

Ponad 100-osobowe jury oceniało 1140 zgłoszeń w tegorocznej edycji Innovation i KTR. Każdy z konkursów oceniał projekty pod innym kątem.
O autorze
1 min czytania 2022-09-19

Jury Innovation szukało pionierskich, nowatorskich rozwiązań, nowych narzędzi, a nawet wynalazków, które znajdują zastosowanie w biznesie, komunikacji marketingowej i kulturze, kształtując ich przyszłość. W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1 140 zgłoszeń: 1 036 w KTR i 104 w Innovation.

Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: www.ktr.org.pl oraz  www.innovation.sar.org.pl.

Uroczyste wręczenie głównych nagród zwycięzcom nastąpi 7 października podczas Gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obradom jury KTR 2022 przewodniczyli:

  • Bartek Klimaszewski, BBDO Warszawa (kategoria Communication)
  • Szymon Gutkowski, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy)
  • Marcin Wolny (kategoria Design)
  • Piotr Osiński, VMLY&R (kategoria Technology)
  • Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)
  • Zuza Krajewska (kategoria Craft Fotografia)
  • Ola Jasionowska (kategoria Craft Ilustracja)

Na czele jury Innovation 2022 stanęła Magdalena Kotlarczyk z Google Polska, a trzem grupom jurorskim przewodzili:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Aleksandra Przeździecka, Discovery (Innowacje w Mediach)
  • Jakub Eichelberger, Tylko (Innowacje w Biznesie)
  • Henryk Klawe, Together (Innowacje w Komunikacji).

Organizator: SAR, KTR, INNOVATION, Cannes Lions. Partnerzy Strategiczni: Storytel, Meta. Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, AMS, Fabryka Marketingu. Audytor: Firma prawnicza SKP. Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Mam Startup, Grafmag.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się