LOT wybiera Value Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LOT wybiera Value Media

Polskie Linie Lotnicze LOT wybrały w drodze przetargu nowy dom mediowy - Value Media, którego zadaniem będzie prowadzenie działań w wyszukiwarce Google na polskim rynku.

Według obowiązującego od 1 sierpnia br. kontraktu, Value Media - należące do grupy komunikacyjnej Group One - odpowiadać będzie za przygotowanie, wdrożenie i analizę strategii kampanii reklamowej SEM na strategicznym dla linii polskim rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencji Value Media powierzamy, działania na najważniejszym dla LOT-u, rodzimym rynku. Liczymy, że współpraca z domem mediowym pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze dotarcie przez kanał online'owy do potencjalnych klientów - powiedział Arkadiusz Gawryluk,kierownik ds. e-commerce Polskich Linii Lotniczych LOT.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij