TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w zespole komunikacji mBanku

O autorze
1 min czytania 2022-09-22

Od lewej: Kamila Borysławska-Świerczek, Krzysztof Drozd, Kinga Wojciechowska-Rulka, Krzysztof Olszewski, Piotr Rutkowski, Kacper Chudzikiewicz, Emilia Kasperczak

Kinga Wojciechowska-Rulka, dotychczasowa ekspertka ds. relacji z mediami, przeszła do działu komunikacji wewnętrznej. Wspólnie z Kacprem Chudzikiewiczem, który do mBanku dołączył w czerwcu, odpowiada za działania komunikacyjne do pracowników. Pracę w biurze prasowym mBanku w roli specjalisty rozpoczął Krzysztof Drozd.

Od niedawna zespoły biura prasowego i komunikacji wewnętrznej są częścią wydziału komunikacji korporacyjnej mBanku. Kieruje nim Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy. Zespół znajduje się w obszarze komunikacji i strategii marketingowej mBanku, którym w roli dyrektorki departamentu zarządza Iwona Ryniewicz.

W samym zespole nastąpiło kilka zmian. Kinga Wojciechowska-Rulka, dotychczasowa ekspertka ds. relacji z mediami (w mBanku od 13 lat), dołączyła do zespołu komunikacji wewnętrznej. Wspólnie z Kacprem Chudzikiewiczem, ekspertem ds. komunikacji wewnętrznej, odpowiada za działania komunikacyjne banku i grupy skierowane do pracowników. Kacper Chudzikiewicz pracuje w mBanku od czerwca. Ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji wewnętrznej, jak i PR. Odpowiadał m.in. za komunikację do pracowników w Alior Banku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W biurze prasowym w roli specjalisty ds. relacji z mediami pracę rozpoczął Krzysztof Drozd. Do mBanku przeszedł z Telewizji Polsat, gdzie odpowiadał za działania public relations i promocję stacji informacyjnych – Polsat News i Wydarzenia 24. Zespół biura prasowego tworzą Emilia Kasperczak, Piotr Rutkowski, Krzysztof Drozd i Krzysztof Olszewski.

W zespole komunikacji korporacyjnej mBanku jest też Kamila Borysławska-Świerczek, ekspertka ds. marketingu treści, która odpowiada za treści i produkcje video.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się