TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Antybaton Łowicz w interaktywnej grze wideo

Wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Oprócz odświeżenia spotu, marka postawiła na wejście w świat gamingu i współpracę z topowym polskim streamerem gamingowym.
O autorze
1 min czytania 2022-09-22

Skrócona wersja spotu wykorzystuje nową muzykę, która po raz kolejny nawiązuje do czołówek filmów o superbohaterach. Dynamiczny obraz przedstawia sytuacje, kiedy Antybaton Łowicz „ratuje z opresji” i pomaga zwalczyć lekki głód lub ochotę na coś słodkiego.

Trzymając się motywu superbohaterów, marka stworzyła specjalne wideo w stylistyce starych gier zręcznościowych. W roli Antybatona występuje jeden z czołowych polskich gamerów – Piotr „Izak” Skowyrski. Jego zadaniem jest pokonanie słodkiej przekąski.

Samo wideo z Izakiem to nie wszystko, bo Łowicz przygotował dla konsumentów dodatkową formę zabawy i rywalizacji. W filmie umieszczonym na YouTubie gracze mogą za pomocą klawiszy numerycznych od 1 do 8 wywoływać kombinacje uderzeń. Każda z kombinacji reprezentuje inne składniki Antybatona.

Materiał będzie wspierany przez kod QR umieszczony w spocie TV, który po zeskanowaniu przeniesie użytkownika do gry. Dodatkowe 6’ i 15’ sekundowe formaty reklamowe będą widoczne na platformach: YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders agency, za produkcję grywalnego materiału wideo na YouTube – Letemknow Sequence. Spot telewizyjny współtworzył dział produkcji Maspex. Media zakupił Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing