Hortex Holding SA i Polski Ogród Sp. z o.o. w przetargu wybiera OMD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hortex Holding SA i Polski Ogród Sp. z o.o. w przetargu wybiera OMD

Hortex Holding SA i Polski Ogród Sp. z o.o. zakończyły przetarg mediowy. Jego zwycięzcą jest agencja OMD (Optimum Media).

Jest to ponowna współpraca pomiędzy firmami. Marketer współpracował z OMD w latach 1999-2007. „Hortex docenił nasze pomysły i strategię. To dla nas wielka przyjemność, że będziemy znowu razem pracować”– komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca marketera z OMD rozpoczyna się od października bieżącego roku. OMD zajmie się obsługą budżetu mediowego: przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij