TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hortex Holding SA i Polski Ogród Sp. z o.o. w przetargu wybiera OMD

Hortex Holding SA i Polski Ogród Sp. z o.o. zakończyły przetarg mediowy. Jego zwycięzcą jest agencja OMD (Optimum Media).
O autorze
0 min czytania 2014-09-16

Jest to ponowna współpraca pomiędzy firmami. Marketer współpracował z OMD w latach 1999-2007. „Hortex docenił nasze pomysły i strategię. To dla nas wielka przyjemność, że będziemy znowu razem pracować”– komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD.

Współpraca marketera z OMD rozpoczyna się od października bieżącego roku. OMD zajmie się obsługą budżetu mediowego: przygotowaniem strategii oraz planowaniem i zakupem mediów.