Katarzyna Sowicka awansuje na stanowisko chief communication officer w adcookie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Sowicka awansuje na stanowisko chief communication officer w adcookie

Katarzyna Sowicka awansuje z head of content na stanowisko chief communication officer. Nowa rola to kolejny krok w realizacji strategii adcookie.

Ostatnie 10 lat Katarzyna Sowicka była mocno związana z content marketingiem. Teraz poszerza zakres kompetencji o obszar challenger brands, aby realizować nowe projekty komunikacyjne adcookie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dotychczas odpowiedzialna za pracę w obszarze contentu z kluczowymi klientami, m.in. z ING, EURO RTV AGD, Hebe, Śnieżka. Od 7 lat jako Deputy President of Content Marketing Polska uczestniczy w profesjonalizacji polskiej branży content marketingowej, organizując konferencje, konkurs, międzynarodowe badania oraz przygotowując branżowe raporty. Wiedzą dzieli się ze studentami SWPS i AGH.

W nowej roli zajmie się przede wszystkim budowaniem i wzmacnianiem rozwoju odpowiedzialnych marek za pomocą metod i strategii komunikacji skupionych wokół metodologii challenger brands. Będzie tym działaniem wspierać adcookie, jako inwestora i partnera 360 digital, współodpowiedzialnego za skalowanie i sukces biznesowy marek, także na globalnym rynku.

– Dotychczasowe doświadczenie Katarzyny doskonale wpisuje się w naszą długoterminową strategię i jest gwarancją realizacji celów. Kilka miesięcy temu przeszliśmy rebranding, nieustannie powiększamy zespół o kolejne talenty, bardzo mocno skupiamy się na nowoczesnym wykorzystaniu narzędzi digital 360 do budowania biznesowego wzrostu odpowiedzialnych marek. Staliśmy się marketingowym partnerem, który nie tylko współpracuje z firmami jako zewnętrzny dział marketingu, ale także w nie inwestuje. Jeśli dostrzegamy wspólną płaszczyznę wartości i realne zaangażowanie, którego efektem jest pozytywny wpływ, to nie wahamy się działać wspólnie, także w modelu rev share – mówi Mateusz Sobieraj, CEO adcookie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij