W maju br. Pepsi poinformowało o zakończeniu sponsorowania muzycznych pokazów na Super Bowl. Tym samym show z 2022 roku z udziałem Kendricka Lamara, Dr. Dre, Snoop Dogga, Mary J. Blige i Eminema zakończyło wieloletnią tradycję słynnego „Pepsi Super Bowl Halftime Shows”. NFL podaje, że wielki koncert obejrzało wówczas ponad 120 milionów widzów.
Po 10 latach współpracy z NFL, miejsce Pepsi zajmie Apple Music. Pierwszy pokaz muzyczny sponsorowany przez platformę strumieniowego przesyłania muzyki zobaczymy podczas Super Bowl LVII, które odbędzie się w niedzielę, 12 lutego 2023 roku.
Zobacz również
Z dumą witamy Apple Music w rodzinie NFL jako naszego nowego partnera w kultowym pokazie Super Bowl Halftime Show. Nie mogliśmy sobie wyobrazić bardziej odpowiedniego partnera do wsparcia najchętniej oglądanego występu muzycznego na świecie. Apple Music to usługa, która bawi, inspiruje i motywuje miliony ludzi poprzez połączenie muzyki i technologii – powiedziała Nana-Yaw Asamoah, wiceprezes ds. strategii partnerskiej NFL.
Oficjalne informacje o nowej współpracy Apple Music ogłosiło na swoim Twitterze, dodając krótko „Do zobaczenia w lutym”.
See you in February. #SBLVII pic.twitter.com/XhaaYnvuk0 — Apple Music (@AppleMusic) September 23, 2022

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na razie strony nie ujawniły warunków umowy. Gigant technologiczny zapowiada jednak, że współpraca ma być długofalowa, a więc potrwa co najmniej kilka lat.
Sponsor potwierdził informacje o tym, że główną gwiazdą kolejnego muzycznego show będzie Rihanna. Apple Music zapowiada, że kolejne szczegóły dotyczące nadchodzącego wydarzenia pojawią się w najbliższych miesiącach na TikToku, Instagramie i Twitterze marki.
PS
Super Bowl to nie tylko sport, ale także prawdziwe święto reklamy, którego co roku wyczekują marketerzy z całego świata. Przypomnijmy, jakie marki w tym roku podpisały rekordowe kontrakty i zaprezentowały swoje spoty podczas 56. finału Super Bowl.