„Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz” – ZTM rusza z kampanią o udogodnieniach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz” – ZTM rusza z kampanią  o udogodnieniach

Zarząd Transportu Metropolitalnego rusza z akcją informacyjną poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej przez osoby z niepełnosprawnościami. Bohaterami kampanii są pasażerowie, którzy na co dzień poruszają się po miastach Metropolii.

ZTM zrealizuje akcję poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym dostęp do komunikacji. Jednym z kanałów komunikacyjnych będą wiaty przystankowe, na których rozlokowane zostaną tzw. citylighty. Pozostałe działania komunikacyjne zostaną przeprowadzone w Internecie – ich najważniejszym elementem będzie materiał wideo opublikowany na portalach społecznościowych Facebook, YouTube, LinkedIn oraz na stronie internetowej ZTM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od lat pracujemy nad rozwiązaniami, dzięki którymi komunikacja miejska staje się inkluzywna. Dzięki stopniowo wprowadzanym udogodnieniom, z myślą o osobach ze szczególnymi potrzebami, chcemy, by wszyscy pasażerowie czuli się w autobusach, tramwajach i trolejbusach komfortowo – mówi Małgorzata Gutowska, dyrektor Zarządu Transportu Metropolitalnego w Katowicach.

Przekaz został przygotowany we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami, a przedmiotem kampanii jest prezentacja rozwiązań, które zostały wdrożone w komunikacji miejskiej i które są przeznaczone dla pasażerów o szczególnych potrzebach. Są to ułatwienia dotyczące m.in. prezentacji informacji pasażerskiej oraz techniczne udogodnienia w pojazdach. Kampania przebiegać będzie pod hasłem „Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz”.

Autorzy kampanii wskazują na dwa elementy składające się na jej big ideę. Pierwszy z nich stanowi zachęta różnych grup pasażerów do korzystania z transportu zbiorowego poprzez prezentację wdrożonych w komunikacji miejskiej propasażerskich rozwiązań. Drugi to uwrażliwienie wszystkich podróżnych na trudności w przemieszczaniu się osób z niepełnosprawnościami.

Jak podkreśla Anna Koteras, naczelnik Wydziału Reklamy i Marketingu:

Zaproszenie do realizacji kampanii osób z niepełnosprawnościami wzmacnia jej key messages, urzeczywistnia przekazy komunikacyjne w oczach odbiorców oraz dodatkowo zachęca do przemyśleń na temat właściwych zachowań w publicznych środkach lokomocji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij